اینستاگرام مارکتینگ | آموزش بازاریابی با اینستاگرام

وب سایت در زمینه آموزش اینستاگرام و بازاریابی با اینستاگرام فعالیت دارد

اینستاگرام مارکتینگ | آموزش بازاریابی با اینستاگرام

وب سایت در زمینه آموزش اینستاگرام و بازاریابی با اینستاگرام فعالیت دارد

افزایش فروش با بازاریابی تاثیرگذار و راهکارهای استفاده از آن

 

بازاریابی تاثیرگذار در سال ۲۰۱۶ به وجود آمد و برای جذب مشتری های جوان و مخاطبان بیشتر به سمت ساخت های دیجیتال رفت. این نوع بازاریابی فاکتورهایی دارد که باید رعایت شود. اگر می خواهید بدانید در چه گرایش هایی به سمت بازاریابی تاثیرگذار می روند، با ما همراه باشید.



بازاریابی تاثیرگذار چیست؟

برای ایجاد جلب توجه بجنگید

شما باید برای جلب توجه و آگاهی پیدا کردن از بازار رقابت، پست های خود را به صورت منظم منتشر کنید. در مورد مسائل مختلف اظهار نظر کنید و از اینکه خودتان هستید، نترسید.

به این صورت شما فقط بر روی یک چیز تمرکز نمی کنید و در بازار فروش جایگاه های مختلفی پیدا می کنید. به همین دلیل نیاز است تا شخصیت های تاثیر گذار در بازار کار روش خود را تغییر دهند تا بتوانند جلب توجه کنند.

این کارها در اینستاگرام موجب افزایش فالوور اینستاگرام خواهد شد.


برندها باید محتوای بیشتری داشته باشند

این که میگوییم باید محتوای بیشتر داشته باشد منظور چه نوع محتوایی است؟

اگر شما دارای یک برنامه خوب با کاراکتر های تاثیر گذار باشید، بیینده به تبلیغات اهمیتی نمی دهد. در نهایت شما باید درباره برنامه خوب حرف های با ارزش و مهمی زده باشید.


از بین رفتن مرز بین اشخاص تاثیر گذار و سلبریتی ها


جالب می باشد که شما بدانید تنها تفاوتی که بین افراد تاثیر گذار و سلبریتی ها مطرح است این است که  اشخاص تاثیر گذار بیشتر با مخاطبان شان درگیر می شوند. در واقع میزان پیشرفت برند با میزان درگیر بودن با مخاطبان رابطه مستقیم دارد. باید از افراد تاثیر گذار برای کسی که هستند و از سلبریتی ها برای کاری که می کنند، قدردانی کرد.

تاثیرگذاری ویدیو زنده

به نظر شما مزیت ویدیو زنده چیست؟ هم اکنون فیسبوک با ویدیو زنده تبلیغ ۱۵ ثانیه ای انجام داده است که باعث شده محتوای بیشتری در آن تولید شود. اما آیا ویدیو زنده همین تاثیر گذاری را روی بقیه پلتفرم ها دارد؟ آیا این ویدیو میتواند افزایش لایک اینستاگرام شما را در پی داشته باشد؟

معیارها دوباره تکامل می یابند

مسئله اصلی ما اینجا تعداد دنبال کنندگان و بینندگان نیست! استفاده از استاندارهای سنتی که قبلا در بازار یابی استفاده می شد، در استراتژی بازاریابی تاثیرگذار موجب شده که ما برنامه ریزی های اشتباهی در برنامه های تبلیغاتی خود داشته باشیم.

وقتی می توانیم بگوییم ما از استاندارها استفاده کردیم که بتوانیم روی پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و … با مخاطبان خود ارتباط داشته باشیم و آن ها به سادگی بتوانند به ما دسترسی داشته باشند. این روش در اینستاگرام موجب افزایش فالوور در اینستاگرام خواهد شد.

این در حالی است که بازاریابی تاثیرگذار یکی از مفاهیمی است که به تازگی وارد شده و در سال ۲۰۱۷ تا به اینجا، بیشترین طرفداران را داشته است.

 

چگونه از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار خود استفاده کنیم؟


می‌توان گفت که دیگر کارآفرینان و صاحبان کسب و کار به خوبی از اهمیت فعالیت و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی آگاهند. به همین دلیل هم سعی می‌کنند از فرصت شبکه‌های اجتماعی برای رونق کسب و کار خود استفاده می‌کنند.

اما گاهی برخی از بازاریابان به اشتباه اینگونه تصور می‌کنند که منظور از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی صرفاً انتشار چند مطلب و عکس و ویدئو است. در این مطلب اصولی که باید به عنوان یک کارآفرین برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی رعایت کنید، بیان می شود.


اصولی که صاحبان کسب و کار برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی باید در جریان باشند




۱) نقاط ضعف و قوت کسب و کار خود را شناسایی کنید


باید از کسب و کار خود شناخت کاملی داشته باشید. به این منظور لازم است این نکات را در مورد کسب و کار خود مورد ارزیابی و تحلیل قرار دهید:

*** هدف من از فعالیت در رسانه‌های اجتماعی از قبیل اینستاگرام چیست؟

*** مخاطبان هدف من چه کسانی هستند؟

*** برای مخاطبان هدف من، چه مطالب و محتوایی می‌تواند جذاب باشد؟

*** در چه زمینه‌هایی مهارت کافی داریم؟

*** با توجه به ظرفیت اعضای تیم، چه نوع محتوایی می‌توانیم برای خود تولید کنیم؟


۲) برای تولید محتوا برنامه ریزی کنید


قطعاً شما برای امور مالی کسب و کار خود برنامه‌ریزی سالیانه دارید. حتی به صورت هفتگی و ماهیانه هم برای مسائل مالی بازرسی‌های لازم انجام می‌شود. برای فروش برنامه‌ریزی می‌کنید و اهداف و برنامه‌های خود را مشخص می‌کنید.

اگر به نتیجه رسیدید که باید برای رونق کسب و کار خود در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید، بنابراین برای تولید محتوا هم باید برنامه‌ریزی داشته باشید.

لازم است از یک تیم بازاریابی برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی برای مشخص کردن برنامه‌ها و تحلیل آمارها و گزارش‌ها، استفاده کنید.

نوع محتوای تولیدی، زمان‌های به اشتراک گذاری پست‌ها، فواصل زمانی ارسال محتوا نیز از جمله مواردی است که باید برای آن برنامه ریزی کرد.

یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای رسیدن به منظور فوق، اینستاگرام می‌باشد. برای فعالیت بهتر در اینستاگرام می‌توانید از ابزارهای لازم برای بازاریابی در اینستاگرام نیز بهره بگیرید.

به طور منظم پیج و یا صفحه مجازی خود را مورد ارزیابی قرار دهید و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید.


۳) با مخاطبان خود تعامل سازنده داشته باشید.


به کامنت‌های مخاطبان خود احترام بگذارید.یعنی چه؟ به نظران آنها پاسخ مناسب دهید. اگر انتقاد و یا پیشنهادی داده‌اند از نظران آنها استفاده کنید. شاید در ابتدا به نظرتان اینکار ، تلف کردم وقت به حساب آید اما اطمینان داشته باشید همین اقدامات به ظاهر ساده به محبوبیت برندتان و افزایش فالوور های شما کمک می‌کند.


۴) مشتریان وفادار خود را راضی نگه دارید


از مشتریان وفادار خود بخواهید در شبکه‌های اجتماعی شما را دنبال کنند. حتی اگر لازم است با آنها تماس تلفنی بگیرید. در مقاله برای جذب مشتری در اینستاگرام چه مطالبی منتشر کنیم؟ بیان شد که مشتریان وفادار بهترین راهکار برای جلب اعتماد سایرین به حساب می‌آیند. از آنها بخواهید مطالب شما را با سایرین به اشتراک بگذارند. نظراتشان را در مورد استفاده از محصولات و خدمات شما در شبکه‌های اجتماعی بیان کنند.

 

تفاوت بازاریابی و برندینگ

بازاریابی و بردندینگ دو واژه ای می باشد که شرکت‌ها زیاد با آن سر و کار دارند. اما گاهی تفاوت بازاریابی و برندینگ برای بعضی از افراد هنوز مشخص نیست. در این مطلب مفهوم بازاریابی و بردندینگ توضیح داده می‌شود.

نه تنها افراد با این دو مفهوم به خوبی آشنا نیستند، حتی گاهی صاحبان کسب و کار و شرکت‌ها و بازاریاب‌ها هم درک درستی از دو واژه بازاریابی و برندینگ در دسترس ندارند. با آشنایی بیشتر با این مفاهیم، بهتر می‌دانید که برای ارتقاء کسب و کار خود چگونه باید از پتانسیل‌های برندسازی و بازاریابی استفاده کنید.




برندینگ چیست؟

رابرت بین، کارشناس حوزه برندسازی، در تعریف برندینگ این گونه تلاش میکند:« برندینگ قولی می‌باشد که برآورده شده است»

این نحوه تعریف کردن می‌تواند تعریف خوبی از این مفهوم باشد. در نظر بعضی برند یک نشان، نام یا یک رنگ مخصوص شماست. اما این فقط تعریف کوچکی از آن چیزی است که به دنبال آن هستید. وقتی شما به مشتریان و همکارن خود قولی می‌دهید و تمام مدت تلاش می‌کنید تا به این تعهد خود پایبند باشید، این موضوع می‌تواند همان مفهوم اصلی برندینگ باشد.

برند شما؛ همه چیزی است که شما از شرکت خود ارائه می‌دهید. باید به طور دقیق بدانید که گروه هدف شما و مخاطبان شما چه گروهی هستند؟ آنها چه توقعات و خواسته‌هایی دارند؟ حال این شمائید که باید به آنها ثابت کنید که می‌توانید از سایر رقبا بهتر عمل کنید.

گاهی در برخی از کسب و کار‌ها دیده می‌شود که پس از مدتی فروش کاهش پیدا می‌کند، برخی از کارکنان شرکت را ترک می‌کنند، و یا حتی رقیبی از راه می‌رسد و سهم شرکت را قبضه می‌کند.

برخی از شرکت‌ها نمی‌توانند از این فاز به خوبی گذر کنند اما اگر در مرحله قبل اهداف و معنی برندتان را به خوبی مشخص کرده باشید بهتر می‌توانید در این حالات تصمیم‌گیری کنید، چرا که شما دقیقاً می‌دانید که چه کسانی را استخدام کنید، محیط دفتر چگونه باشد و بر روی کدام محصولات تمرکز کنید.

همراه کردن کارمندان شرکت با اهداف برند نیز به نوعی قدرت نهفته برند محسوب می‌شود. بنابراین در این مرحله آنها را با خود همراه کنید. در عین حال از یک کارشناس برند هم می‌توانید مشاوره بگیرید. پس از طی این مرحله، وارد مرحله تعیین استراتژی برند می‌شوید.


بازاریابی چگونه عمل می‌کند؟


تعاریف مختلفی برای بازاریابی ارائه می‌شود، در اینجا تعریفی از موسسه بازاریابی چارترد را بیان می‌کنیم:«فرایند مدیریت مسئولیت برای تشخیص، پیش بینی ارضاء نیازهای مشتری بصورتی که مبتنی بر سودآوری برای هر دو طرف باشد»

نیاز به توضیح نیست که بازاریابی بخش مهمی در برندینگ است. شما قولی داده‌اید و بازاریابی در انتقال پیام و قولی که قصد اطلاع رسانی در مورد آن به مشتری و یا مخاطب خود دارید، کمک می‌کند.

در بازاریابی، باید فعالیت بر اساس ارزش‌ها و لحن برند باشد.

به طور بسیار خلاصه در مورد تفاوت بازاریابی و برندینگ میتوانیم اینگونه بیان کنیم که بازاریابی فعالیت‌هایی می‌باشد که برای رساندن پیام و و قول و تعهد شرکت به مشتریان انجام می‌شود اما برندینگ بیان می‌کند که چگونه به قول و تعهدی که پیش از این به مشتریان و کارکنان خود داده‌اید، وفادار باشید

 

راه هایی برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام

راه هایی برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام + معرفی ۵ ابزار کاربردی


با پیشرفت اینستاگرام، مردم به دنبال راه هایی برای دیده شدن و معروف شدن بیشتر در اینستاگرام هستند. دیده شدن در اینستاگرام به معنای افزایش فالوور و دنبال کننده و به دنبال آن افزایش درآمد از این شبکه اجتماعی و دنیای اینستاگرام پر زرق و برق خواهد بود.

تفاوتی ندارد شما مدیر یک پیج فروشگاهی می باشید یا یک پیج شخصی دارید و از آن کسب درآمد می کنید. در هر صورت، با قطعیت می توان گفت از دیده شدن در اینستاگرام و افزایش لایک و فالوور، نه تنها بدتان نمی آید بلکه به دنبال آن هم هستید.

در این مقاله، بهترین ربات اینستاگرام تلاش کردیم راه هایی برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام به شما نشان دهیم. علاوه بر این 5 ابزار کاربردی که به شما در مدیریت پیج کمک خواهد کرد را معرفی می کنیم. پس با ما همراه باشید.

دیده شدن بیشتر در اینستاگرام! چگونه است؟

به صورت کلی برای دیده شدن بیشتر در اینستاگرام دو راه بیشتر ندارید:

1- از خود الگوریتم های اینستاگرام برای این کار بهره ببرید

2- از سایر پیج ها استفاده کنید و خودتان را در اینستاگرام به بقیه نشان دهید.

در ادامه به طور مفصل به هر یک از این راه ها اشاره خواهیم کرد.


استفاده از الگوریتم های اینستاگرام برای دیده شدن چطور می باشد؟

وقتی حرف از دیده شدن در اینستاگرام به کمک خود الگوریتم های اینستاگرام می شود همه ذهن ها به سمت اکسپلور اینستاگرام می رود. شاید شما هم خیلی از الگوریتم جدید اینستاگرام خوشتان نیاید و از سخت گیری های آن در عذاب باشید. اما اگر موافق با الگوریتم ها و قوانین اینستاگرام پیش بروید او هم برای شما سنگ تمام می گذارد.

قرار گرفتن پست در سرچ اینستاگرام

برای قرار گرفتن پست در سرچ اینستاگرام، نه تنها شما بلکه هر کس دیگری هیچ کاری نمی تواند انجام دهد. این یعنی اینکه فکر پول دادن به اشخاص و ثبت نام کردن در جاهای مختلف را برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام را از سر خود بیرون کنید.

تنها چیزی که باعث رفتن شما به سرچ اینستاگرام می شود، خود پست شماست. اینستاگرام در ساعت اولیه انتشار پست تان، آن را به ده درصد فالوورهای شما نشان می دهد. در صورتی که بازدید، لایک، کامنت و باز نشر آن تعداد بالایی بود و بازخورد خوبی نشان داد پس به بقیه افراد نیز نشان می دهد. مجموع لایک و کامنت هایی که پست شما می گیرد باعث می شود که کم کم در اکسپلور نیز دیده شود. پس برای رفتن به اکسپلور، فالوورهای خود را تشویق به لایک و کامنت دادن بکنید.

برای مثال برای این کار می توانید هر هفته از بین لایک ها و کامنت های پست هایتان، قرعه کشی کرده و به یک نفر هدیه بدهید.


چگونه بفهیم پست ما به اکسپلور رفته است؟


برای فهمیدن این قضیه باید به قسمت Insight پروفایل خود بروید. بر روی پست خود بزنید و آمار بازدیدها reach آن را بررسی کنید. در صورتی که بازدید از اکسپلور داشته باشید تعداد آن در این قسمت وارد خواهد شد.


استفاده از سایر پیج ها برای دیده شدن

با کمک پیج های اینستاگرامی نیز می توانید به دیده شدن بهتر خود کمک کنید. برای این کار کافی ست با پیج های مرتبطت ارتباط برقرار کرده و برای تبادل پیج و یا تبلیغات در آن، با آن ها همکاری کنید.


معرفی ابزارهای کاربردی برای دیده شدن بیشتر در اینستاگرام

علاوه بر اصولی که در بالا گفتیم شما می توانید از یک سری ابزار برای افزایش فالوور و بیشتر دیده شدن خود در اینستاگرام استفاده کنید. این ابزارها به صورت خلاصه در زیر معرفی شده است:


Crowdfire


با استفاده از اپلیکیشن Crowdfire می‌توانید عملکرد بسیار بهتری در این شبکه مجازی داشته باشید و در واقع اقدام به بهینه‌سازی اکانت خود کنید.

فالو کردن افراد در اینستاگرام و جذب فالوئر یکی از مسائل مهم در ایسنتاگرام محسوب می‌شود. قاعدتاً شما تمایل دارید که افرادی را فالو کنید که به شما فالوبک بدهند چرا که در غیر این‌صورت عدم تناسب فالوور و فالووینگ، باعث می‌شود اکانت اینستاگرام شما شبیه به یک اکانت اسپم باشد. همچنین فید شما و تصاویری که شما خواهید دید، با تجارت شما و ذائقه شما متناسب نخواهد بود.

برنامه Crowdfire برای مدیریت این امور به کمک شما می‌آید. از جمله در این حالات، فالوینگ‌های شما را آنفالو می کند:

اگر فالوینگ شما غیرفعال باشد

فالوبکی از فالوینگ دریافت نشد

اگر فالوینگ شما، شما را به عنوان اسپم  وبه درد نخور به اینستاگرام گزارش کرد.


ScheduGram

همان‌گونه که قبلا در مقاله “بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چه مواقعی می‌باشد؟ ” بیان شد، زمان انتشار پست‌ها در افزایش لایک اینستاگرام و بیشتر دیده شدن در اینستاگرام موثر است. بنابراین مدیریت زمان انتشار پست‌ها هم از مسائلی است که برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام باید در نظر بگیرید.

ScheduGram امکان زمانبندی پست‌ها را در اختیار شما می‌دهد تا بتوانید مشخص کنید که پست‌ها را در چه زمانی منتشر کنید. بنابراین وقتی شما بیرون از منزل هستید این اپلیکیشن پست‌های شما را در زمان‌های تعیین شده منتشر خواهد کرد. البته این برنامه فقط هفت روز به طور رایگان در اختیار شماست.


Like4Like سرویسی برای تبادل لایک در اینستاگرام می‌باشد. همان‌گونه که می‌دانید هرچه افزایش لایک اینستاگرام شما بیشتر باشد، رنک شما در فید اینستاگرام بیشتر می‌شود. اما اگر تعداد فالوورهای شما کم باشد، میزان لایک هم کم خواهد بود. بنابراین Like4Like می‌تواند برای افزایش لایک برنامه مفیدی باشد.

برای تبادل لایک باید به سراغ اکانتهایی بروید که اسپم نباشند و ترجیحاً فالوورهایی مانند فالوورهای شما داشته باشند.


Iconosquare

افرادی که سئو کار میکنند حتما با برنامه گوگل آنالیتیک آشنایی دارند و برای محاسبه ترافیک سایت از آن استفاده می‌کنند. اپلیکیشن Iconosquare نیز شبیه به گوگل آنالیتیک می‌باشد و برای آنالیز اینستاگرام مفید می‌باشد. این برنامه برای آنالیز لایک ها، کامنت ها و … در اینستاگرام به کار می رود.

قطعا شما برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام نیاز دارید که بدانید کدام تصاویر و پست‌های شما بهتر توانسته است با فالوورها ارتباط برقرار کند. بنابراین اپلیکیشن Iconosquare نیز می‌تواند برنامه مفیدی باشد. البته این برنامه مدت محدودی به طور رایگان در اختیارتان خواهد بود.


followjet

followjet نیز یکی دیگر از ابزارهای مفید برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام (بهترین ربات اینستاگرام)است. با استفاده از این ابزار مفید می‌توانید پیج اینستاگرامی خود را به دیگران معرفی کنید.

ربات followjet بر اساس فیلترهای تعیین شده به تبلیغات موثر در اینستاگرام می‌پردازد. بدین ترتیب روزانه افراد زیادی بر اساس فیلترهای مشخص شده فالو و یا لایک می‌شوند و شما به سرعت شاهد افزایش فالوور واقعی اینستاگرام خود نیز خواهید بود.

 

مشکل ارسال نشدن فیلم در اینستاگرام

مشکل ارسال نشدن فیلم در اینستاگرام را چگونه می توان برطرف کرد؟


 در صورتی که در پلتفرم اینستاگرام برای ارسال فیلم با مشکل مواجه شدید، بهتر است ابتدا قبل از هر چیز مواردی که در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد را امتحان کرده و در صورتی که باز هم موفق به ارسال فیلم نشدید، راه های دیگری که برای شما بیان خواهیم کرد را به کار ببندید.

صحت ویدئوی خود را چک کنید و از درست بودن آن اطمینان حاصل کنید.

حتی الامکان از یک اتصال اینترنت دیگر برای ارسال محتوای ویدئویی خود استفاده کنید.

 برای ارسال ویدئو از یک اکانت جدید دیگر استفاده کنید.اگر برای ارسال فیلم در اینستاگرام با مشکل مواجه شده اید،

۱۲ راهکار زیر را به کار ببندید



 

۱۲ راهکار برای حل مشکل ارسال نشدن فیلم در اینستاگرام


1- زمانی که فیلم ها در اینستاگرام ارسال و پست نمی شوند، امکان دارد که سرعت اینترنت شما کافی نباشد و یا به طور کلی مشکل مربوط به اینترنت گوشی شما باشد. در چنین مواردی شما می توانید از اینترنت با سرعت بیشتری استفاده کرده و یا اینترنت تلفن همراه خود را قطع نموده و دوباره وصل کنید و سپس محتوای ویدئویی خود را اپلود کنید.


2- راهکار دیگر برای اینک بتوانید به راحتی ویدیوهای خود را در اینستاگرام اپلود کنید، این است که ارتباط سایر اپلیکیشن های تلفن همراه خود را هنگام آپلود فیلم، قطع نمائید. به این ترتیب تمام پهنای باند به آپلود ویدئو اختصاص پیدا می کند و شما می توانید ویدئوی خود را آپلود کنید.


3- به بخش Access point names بروید و تنظیمات آن را مجددا انجام دهید. چرا که ممکن است تنظیمات مربوط به APN دچار مشکل شده باشد ، بنابراین شما می بایست APN فعلی را حذف نموده و مجددا نصب نمائید.


این مشکل بیشتر در گوشی های تلفن همراه که سیستم عامل اندروید دارند به وجود می آید و یا زمانی که در حال استفاده از شبکه های اینترتی ۲G یا ۳G و یا ۴G هستید ممکن است با این مشکل مواجه شوید.


4- یک راه دیگر برای حل مشکل ارسال فیلم در اینستاگرام، این است که دیتای اینستاگرام و یا کش آن را پاک کنید. زمانی که حافظه کش و داده  اینستاگرام پر شده باشد، می تواند در هنگام آپلود فیلم شما را با مشکل مواجه کند.


برای این منظور می توانید از قسمت اپلیکیشن ها در تلفن همراه خود به تنظیمات اینستاگرام رفته و با استفاده از clear data و clear cache حافظه ی کش و دیتا مربوط به اینستاگرام را خالی کنید.


5- راهکار دیگر این می باشد که تلاش  سعی کنید تا جایی که امکان دارد حجم محتوای ویدئویی خود را با استفاده از ابزارهای مختلف کاهش حجم، کاهش دهید. یا اینکه ویدئو را در چند بخش مختلف ارسال نمائید.


6- اگر فرمتی که برای محتوای ویدئویی خود انتخاب می کنید مناسب باشد، در هنگام ارسال آن با مشکل مواجه نخواهید شد. زیرا در اغلب مواقع زمانی که میزان سرعت فریم یا فریم ریت و یا کدک ویدئویی محتوای تولید شده ی شما مناسب انتخاب نشده باشد، ویدئوی شما در هنگام ارسال با مشکل مواجه خواهد شد.

کدک تصویر می بایست : H.264 codec / MP4 باشد و کدک صدا : AAC audio codec at 44.1 kHz mono است.ماکزیمم عرض ویدئو ۱۰۸۰ پیکسل و فریم ریت آن ۲۹٫۹۶ است. مدت زمان ماکزیمم برای ویدئو ۳ تا ۶۰ ثانیه و بیت ریت ویدئو : ۳۵۰۰ کیلوبیت در ثانیه است.


7- گاهی اوقات هنگامی که اینستاگرام را حذف کرده و دوباره نصب کنید، مشکل آپلود نشدن فیلم حل می شود.


8- در برخی از موارد برای حل مشکل آپلود فیلم، گوشی را ریست و یا روشن و خاموش کنید، مشکل حل می شود.اما یادتان باشد که قبل از آن از همه ی اطلاعات مهمی در گوشی خود دارید، بک آپ یا پشتیبان گیری کنید.


9- ٫ یکی دیگر از راهکارها برای رفع مشکل ارسال محتوای ویدئویی در اینستاگرام، این است که در قسمت تنظیمات، ساعت و تاریخ گوشی را مجددا تنظیم نمائید.


10- می توانید از امکانات مرورگرها در کامپیوتر نیز برای آپلود فیلم در اینستاگرام استفاده کنید.


11- اگر با انجام نکات گفته شده باز هم برای ارسال فیلم در اینستاگرام با مشکل مواجه هستید، احتمال دارد که اکانت اینستاگرام شما دچار مشکل شده باشد.


در اینجور وقت ها بهتر می باشد برای اینستاگرام یک گزارشی از کارتان را ارسال کنید. برای این منظور می بایست به بخش option در اکانت اینستاگرام خود وارد شوید و از آن جا گزینه ی report a problem را انتخاب نمائید. در این جا شما می توانید مشکل خود را برای توضیح داده و برای اینستاگرام ارسال کنید.

12- راه کار آخری که برای حل مشکل ارسال فیلم در اینستاگرام وجود دارد این است که سطح دسترسی خود را در اینستاگرام چک کنید. برای این منظور شما می بایست به بخش وارد شوید و از فعال بودن مجوزهای لازم مربوط به دوربین و غیره اطمینان حاصل نمائید.