اینستاگرام مارکتینگ | آموزش بازاریابی با اینستاگرام

وب سایت در زمینه آموزش اینستاگرام و بازاریابی با اینستاگرام فعالیت دارد

اینستاگرام مارکتینگ | آموزش بازاریابی با اینستاگرام

وب سایت در زمینه آموزش اینستاگرام و بازاریابی با اینستاگرام فعالیت دارد

اینستاگرام قابلیت ضد زورگویی جدیدی اضافه کرده است

قابلیت جدید اینستاگرام برای جلوگیری از زورگویی و قلدری، ارائه شده است. اینستاگرام اعلام کرده است که ابزارهای جدید را ارائه داده تا کاربران امکان کنترل بیشتر روی فید خود و کاهش تأثیر ترول‌ها و اقدامات سواستفاده کننده در برنامه را داشته باشند.

در آپدیت جدید اینستاگرام، شما می‌توانید کامنت‌ها را به صورت چندتایی انتخاب و حذف کنید. این قابلیت جدید اینستاگرام، مدیریت کامنت‌ها را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

 

اینستاگرام اعلام کرده: «ما می‌دانیم که کنترل و حذف یک به یک کامنت‌های آزاردهنده برای شما سخت و وقت‌گیر است. به همین دلیل با قابلیت جدید، ما حذف کامنت‌ها را به صورت عمده و همچنین بلاک کردن یا محدود کردن چندین حساب کاربری که ارسال نظرات منفی را انجام داده‌اند؛ را  آزمایش کرده‌ایم. بازخورد اولیه کاربران دلگرم کننده بود. به خصوص اکانت‌هایی با فالوور بالاتر، توانستند محیط مثبت و سالمی در حساب خود ایجاد کنند.»

این گزینه در ماه مارس مورد آزمایش قرار گرفت و همانطور که اینستاگرام خاطرنشان می‌کند، نتایج مثبتی از آن تست‌های اولیه مشاهده کرده‌اند، که منجر به نتیجه‌گیری گسترده‌تر می‌شود.




برای حذف چندین کامنت و بلاک کردن چندین اکانت چه کاری باید انجام بدهیم؟


بر روی یک کامنت کلیک کنید، سپس نماد نقطه نقطه در بالای سمت راست را انتخاب کنید.

Manage Comments را انتخاب کنید و تا 25 کامنت را برای حذف کردن انتخاب کنید.

بر روی More Options کلیک کنید و اکانت‌های مورد نظر را محدود و یا بلاک کنید.


اما توجه داشته باشید که  همه چیز در مورد منفی‌ها نیست. ممکن است نظرات مثبتی نیز وجود داشته باشد که می‌خواهید برجسته شوند، تا بتوانید چهره برند خود را تقویت کنید.

در این مورد، اینستاگرام همچنین گزینه جدیدی را آزمایش کرده است که به کاربران امکان می‌دهد کامنت‌های مورد علاقه‌شان را پین کنند.

به گفته اینستاگرام: «این ویژگی راهی را برای افراد فراهم می‌کند تا با پین کردن کامنت‌های مورد علاقه‌شان، صدای مخاطبانشان را به گوش همه برسانند و با آنها تعامل بهتری برقرار کنند.»

 

همانطور که اشاره شد، این قابلیت جدید اینستاگرام ، می‌تواند مخاطبان را به  تعامل مثبت بیشتر ترغیب کند، در حالی که منفی‌ها را نیز حذف می‌کند.

اینستاگرام جزییات خاصی در مورد تعداد نظرات مختلف در هر پست ارائه نکرده است، اما در حال حاضر این قابلیت را با برخی از کاربران تست می‌کند.

و سرانجام، اینستاگرام همچنین کنترل جدیدی را در مورد اینکه چه کسی می‌تواند حساب شما را منشن و یا تگ کنند، اضافه کرده است، تا از سو استفاده کردن از این ویژگی برای قلدری و زورگویی جلوگیری کند.

همانطور که در اینجا مشاهده می‌کنید، کاربران اکنون قادر خواهند بود انتخاب کنند که آیا می‌خواهند به همه اجازه تگ بدهند، یا فقط افرادی که آنها را فالو می‌کنند یا حتی به هیچکس اجازه ندهند تا آنها را در پستی تگ کند.

کاربران همچنین می‌توانند گزینه «دستی تایید تگ» را انتخاب کنند تا کنترل خاص تری بر روند تگ کردن داشته باشند.

 

قلدری همچنان ادامه دارد…


در مورد قلدری و زورگویی، فیسبوک اعلام کرده است که در سه ماهه نخست سال 2020، به روی 1.5 میلیون محتوای آزار دهنده در اینستاگرام، واکنش نشان داده است و همچنان در حال رسیدگی است

این تعداد به اندازه سه ماهه قبل است. یعنی چه ؟ 

یعنی با وجود همه اقداماتی که فیسبوک برای جلوگیری از قلدری انجام داده است، هنور هم به طرز نگران کننده ای این کار انجام می‌شود.

همانطور که با این به روزرسانی ها مشخص است، اینستاگرام در تلاش است تا این موضوع را برطرف کند.

طی یک سال گذشته، اینستاگرام همچنین هشدارهایی را در مورد عنوان‌ها و نظرات توهین آمیز بالقوه و ابزار جدید برای محدود کردن نحوه تعامل دیگران با پست های شما اضافه کرده است،

در حالی که همچنان آزمایش مخفی کردن لایک به عنوان اقدامی برای کاهش اضطراب اجتماعی انجام می‌شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد