اینستاگرام مارکتینگ | آموزش بازاریابی با اینستاگرام

وب سایت در زمینه آموزش اینستاگرام و بازاریابی با اینستاگرام فعالیت دارد

اینستاگرام مارکتینگ | آموزش بازاریابی با اینستاگرام

وب سایت در زمینه آموزش اینستاگرام و بازاریابی با اینستاگرام فعالیت دارد

10 مزیت اکانت بیزینسی اینستاگرام

خیلی از ما در برابر تبدیل اکانت شخصی به اکانت بیزینسی اینستاگرام، مقاومت میکنیم و روی آن ها گارد داریم.

اما قرار است در این پست از بلاگ، مقاومت شما را بشکنم و به شما نشان دهم که مزیت اکانت بیزینسی اینستاگرام به مراتب بیشتر از معایب آن است.

در نگاه اول شاید اکانت بیزینسی اینستاگرام یک باشگاه اختصاصی به نظر بیاید، ولی هرکدام از ما به راحتی و در عرض چند ثانیه می‌توانیم به این باشگاه بپیوندیم.
داشتن یک اکانت بیزینسی اینستاگرام رایگان است و از نظر فالوور یا محتوا شرایط خاصی ندارد. فقط کافیست 
روش بیزینسی کردن اکانت خود را از بلاگ نوین هاب بخوانید تا کار را حرفه‌ای شروع کنید.



10 مزیت اکانت بیزینسی اینستاگرام



1.بیوگرافی اینستاگرام شما بهتر می‌شود

بیوگرافی اکانت بیزینسی اینستاگرام کمی با بیوگرافی اکانت شخصی اینستاگرام متفاوت می باشد.

در بیو اکانت بیزینسی اینستاگرام فرصت بیشتری برای نشان دادن کسب‌و‌کار خود خواهید داشت و اینستاگرام این قابلیت را در اختیار شما رار خواهد داد . در اکانت شخصی جایی برای توضیح مختصر و URL دارید اما در اکانت حرفه‌ای می‌توانید کتگوری یا حوزه فعالیت خود را به طور کامل مشخص کنید. (مثلا “Clothing Brand” یا “Hairstylist”)


علاوه بر این پروفایل‌های بیزینسی، دارای اطلاعات تماس هستند. آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس کسب‌وکار خود را اضافه کنید تا به فالوورها کمک کنید در خارج از پلتفرم هم با شما ارتباط برقرار کنند.

2. امکان زمان‌بندی محتوا از قبل

با استفاده از ابزار ها ربات اینستاگرام، اکانت‌های بیزینسی اینستاگرام می‌توانند پست‌های خود را از قبل زمان‌بندی و برنامه‌ریزی کنند تا در تاریخ معین منتشر شود.

با استفاده از تقویم محتوایی، برنامه‌ای منظم و دقیق برای محتواهای خود بچینید تا تعامل با مخاطبان خود را افزایش دهید. با استفاده از نوین هاب به طور جدی در وقت تیم محتوای شما نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

 

3.دسترسی به آنالیز (اینسایت) اینستاگرام

شکی در این نیست که آگاهی، قدرت است. اکانت‌های بیزینسی اینستاگرام اطلاعات بیشتری به شما درباره عملکردتان خواهند داد. آنالیز اینستاگرام سرشار از داده‌های مفید است. برای همین یک دلیل هم که شده پروفایلتان را به حالت بیزینسی تبدیل کنید.

در اینسایت اینستاگرام، اطلاعاتی مثل میزان بازدید، تغییرات تعداد فالوور، تعداد بازدیدکنندگان، بهترین محتواها و… به شما نشان داده‌می‌شود.

در پلتفرم ربات های اینستاگرام هم آنالیز کاملی از اینستاگرام و حتی اطلاعاتی بیشتر از اینسایت اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهیم. اطلاعاتی مثل پیشنهاد بهترین ساعت انتشار پست که یکی از کلیدی‌ترین داده‌ها برای فعالیت در اینستاگرام است.

این معیارها فرصت فوق‌العاده‌ای برای تجزیه و تحلیل عملکرد و موفقیت اکانت شما فراهم می‌کنند.

 

4. راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرام

فروشگاه آنلاین یکی از ویژگی‌های جدید اینستاگرام است که فقط اکانت‌های بیزینسی  و کرییتور به آن دسترسی دارند.

با فروشگاه‌ها، می‌توانید یک کاتالوگ محصول بارگذاری کنید، کالاهای خود را برچسب‌گذاری کنید و حتی در برخی از موارد به طور مستقیم آنها را بفروشید.

 

متاسفانه به دلیل تحریم‌ها این قابلیت برای کاربران ایرانی فعال نمی باشد.

5. به گزینه‌های تبلیغاتی دسترسی پیدا کنید

اگر می‌خواهید پست‌های شما در معرض دید افراد بیشتری قرار گیرند؛ می‌توانید از قابلیت پروموت اینستاگرام استفاده کنید.

احتمالا شما هم پست‌هایی که در کنار اسم کاربری آنها کلمات Sponsored و یا Ads نوشته‌شده را دیده‌اید. این پست‌ها تبلیغاتی و به اصطلاح پروموت شده هستند.

امکان پروموت پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام فقط برای اکانت بیزینسی اینستاگرام مهیاست.

این ویژگی اینستاگرام هم به علت تحریم‌ها علیه ایران، برای کاربران ایرانی غیرفعال است.

6. ایجاد پاسخ سریع

اکانت‌های بیزینسی اینستاگرام به بخش «پاسخ‌های سریع» (Quick Replies) دسترسی دارند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا پاسخ‌های استاندارد برای پرسش٬های متداول را از قبل بنویسید و به یک کلمه میانبر متصل کنید.
با استفاده از این ابزار، بخش پشتیبانی مشتری می‌تواند با استفاده از پرسش‌های متداول، به کاربران کمک کند. فقط کلمه میانبر را تایپ کنید، و پاسخ شما به صورت خودکار ظاهر می‌شود.

این ترفند باعث صرفه‌جویی در وقت تیم امور مشتریان شما می‌شود.

7. تایید تگ محتواهای مارک‌دار

اینستاگرام در ادامه سیاست‌های حمایت از ناشران و خالقان محتوا، ویژگی Branded Content Tags را ارائه داد.

کاربران دارای اکانت‌های بیزینسی می‌توانند افراد غریبه را از تگ کردن اکانت‌شان به عنوان “محتوای مارک دار” منع کنند. این روشی است برای خاموش کردن هرگونه تایید دروغین، یا افرادی که ممکن است بدون اجازه از نام شما به طور نامناسب و در جای نامناسب استفاده کنند.

برا فعال کردن این ویژگی پروفایل خود را باز کنید، به بخش تنظیمات بروید، سپس به بخش Business بروید و “branded content approvals” را انتخاب کنید. در اینجا ، می‌توانید وضعیت “نیاز به تایید” را تغییر دهید.

همچنین می‌توانید در اینجا لیستی از “اکانت‌های تایید شده” ایجاد کنید. این شرکایی هستند که می‌توانند هر بار اکانت شما را بدون نیاز به تایید شما تگ کنند.

این لیست اکانت‌هایی است که ما در اینستاگرام نوین هاب تایید کرده‌ایم و با هم همکاری انجام دادیم.

8. اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

اکانت‌های بیزینسی اینستاگرام با 10 هزار فالوور به بالا به محبوب‌ترین ویژگی اینستاگرام دسترسی دارند: لینک در استوری!

به محض رسیدن به نقطه تعداد شگفت انگیز مخاطبان، می‌توانید به هر استوری اینستاگرام یک URL اضافه کنید. کاربران می‌توانند برای باز کردن لینک، انگشت خود را به بالا بکشند.

9. پیام‌های خود را بهتر مدیریت کنید

در ورودی پیام‌ها در اکانت بیزینسی اینستاگرام، پیام‌ها به سه قسمت تقسیم می‌شوند که به مرتب کردن آنها کمک بسیاری می‌کند.
یک بخش برای “درخواست‌ها”، بخشی دیگر برای پیام‌های “عمومی” و دیگری بخش دیگر برای پیام‌های “اصلی” پیدا خواهید کرد.

با این تقسیم‌بندی دایرکت مرتب‌تری خواهید داشت و بر اساس اولویت‌ها می‌توانید پاسخگوی آنها باشید.

 

10. حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسید

بله، هرکسی می‌تواند یک اکانت در اینستاگرام ایجاد کند. این برنامه رایگان است و شما حتی نیازی به اثبات اینکه یک تجارت رسمی ثبت شده دارید نیز ندارید. با این وجود، داشتن یکاکانت بیزینسی همچنان کمک می‌کند تا برند شما جدی و حرفه‌ای به نظر برسد.

 

ابزارهای جدید اینستاگرام برای استوری چیست

اینستاگرام ابزارهای جدید و خلاقی برای استوری و ریلز در اختیار کاربران قرار داده‌است. ریلز که به تازگی برای اکثر کاربران فعال شده‌است، یکی از مهم‌ترین ترندهای اینستاگرام برای سال 2021 است و برای دیده شدن و رشد باید توجه ویژه‌ای به این قابلیت اینستاگرام داشته‌باشید. 

ابزارهای جدید اینستاگرام برای استوری و ریلز




میکس کردن فابل‌های صوتی

مت ناواروا متخصص شبکه‌های اجتماعی در اکانت توییتر خود خبر از ویژگی‌های جدید ریلز مثل Audio Mix (میکس صدا) و Voice-over داده‌است.

اینستاگرام در حال آزمایش و میکس کردن فایل‌های صوتی در ویدیوهای ریلز است.

در توضیح این ویژگی آمده است که «فایل صوتی شما از طریق میکروفون گوشیتان ضبط می‌شود، سپس شما می‌توانید این صدا را با فایل صوتی‌ای که از قبل انتخاب کردید، میکس کنید.

این ویژگی به کاربران اجازه خواهد داد که صداهای مورد نظر خود را چه از طریق وویس و چه ویدیو کلیپ،به ویدیوهای ریلز اضافه کنند. یعنی چه؟!یعنی این که بتوانید به محتوای خود و یا ویدئو های خود هر ویسی را بخوهید اضافه کنید و دیگر نیازی به ابزار های پر حجم صدا گذاری نیست !

 همچنین شما می‌توانید میزان صدا را نیز برای ویدیوهای خود ویرایش کنید.

البته این ویژگی برای تیک‌تاک هم قابل دسترسی است و اینستاگرام برای ویدیو ریلز در واقع از این ویژگی تیک‌تاک کپی کرده‌است.

با انتخاب آیکون میکروفون در بالای صفحه، می‌توانید به راحتی به ویژگی میکس کردن صداها دسترسی پیدا کنید.

 

تگ کردن افراد در ریلز

به گفته الکساندر پالوزی، مهندس توسعه‌دهنده وب، اینستاگرام در حال آزمایش تگ کردن افراد در ویدیوهای ریلز است.

 

واترمارک ویدیو ریلز

اینستاگرام همچنین یک واترمارک Reels به بالا و سمت چپ ویدیوهای ریلز اضافه کرده تا وقتی کاربران ویدیوها را به اشتراک می‌گذارند، به برندینگ ریلز هم کمک کنند.

 

می‌دانید چه اپلیکیشن دیگری از وارتمارک استفاده می‌کند؟ حدس بزنید… بله تیک‌تاک!

ویرایش ویدیو ریلز

علاوه بر این، لیندزی گمبل اشاره کرده که اینستاگرام گزینه «ویرایش ویدیو‌ها» را در ریلز به روز کرده‌ و به کاربران ظرفیت ویژه‌تری برای تغییر هر عنصر در ویدیوهایشان را می‌دهد.

 

اینستاگرام قابلیت‌های ویرایش ویدیو ریلز مثل «اصلاح و حذف» را در ماه سپتامبر بهبود داده‌بود؛ اما به نظر می‌رسد این کنترل جدید ظرفیت ویرایش خاص‌تری را در هر قسمت فراهم می‌کند.

استفاده از چند عکس در استوری

قابلیت‌های استوری اینستاگرام برای بعضی از کاربران تغییر کرده و گزینه photobooth به گزینه‌های دوربین استوری اضافه شده که امکان اضافه کردن چند عکس در یک استوری را فراهم می‌کند.

 

برخی از کاربران همچنین حالت جدید “Multi Capture” را مشاهده کرده‌اند، که به نظر می‌رسد عملکرد مشابه را آسان می‌کند، با یک بار زدن این دکمه چندین عکس را همزمان می‌گیرد، بدون اینکه شما مجبور شوید دکمه را مرتبا فشار دهید.

فیلتر رنگ در استوری

همچنین الکساندر پالوزی، عکسی از ویژگی جدید دیگر استوری در توییتر خود منتشر کرده‌است.

این ویژگی جدید به نام فیلتر رنگ‌ها “Color Filter” به کاربران اجازه می‌دهد تا فیلتر رنگ برای ویدیو و عکس به کار ببرند.

 

تمام این موارد جزیی به نظر می‌رسند اما تک تک آنها بر کیفیت ویدیو و عکس‌های استوری و ریلز اینستاگرام تاثیرگذارند.

هنوز این ویژگی‌های جدید برای همه کاربران فعال نشده و احتمالا در آپدیت‌های جدید اینستاگرام ارائه می‌شود.

 

الگوریتم اینستاگرام در سال 2021

سوالی که همین اول سال میلادی باید بهش جواب بدهیم این است که: الگوریتم اینستاگرام در سال 2021 چگونه کار می‌کند؟

از زمانی که ترتیب زمانی در فید اینستاگرام از بین رفت، این سوال و ابهامات زیادی درباره کاررد الگوریتم وجود دارد.

در این پست از بلاگ درباره نحوه کار الگوریتم اینستاگرام در سال 2021 برای پست‌های فید، استوری‌ها، صفحه اکسپلور و ریلز خواهیم گفت. پس با ما دتا انتهای این مقاله همراه باشید.



الگوریتم اینستاگرام در سال 2021

اگر اهل وقت گذراندن در اینستاگرام باشید؛ حتما می‌داندی که الگوریتم می‌تواند خیلی مرموز و گاهی غیرقابل نفوذ باشد. اما وقتی فهمیدید که الگوریتم دست نیافتنی چگونه کار می‌کند، می‌توانید استراتژی محتوای خود را متناسب با آن تنظیم کنید.

نحوه کار الگوریتم اینستاگرام برای پست‌های فید

طبق گفته‌های اینستاگرام، 6 فاکتور اصلی بر روی الگوریتم اینستاگرام برای پست‌های فید تاثیرگذارند.

1. علاقه‌مندیها

ترتیب پست‌ها در اینستاگرام فقط بر اساس کسانی که شما فالو می‌کنید نیست، بلکه بر اساس نوع پست‌ها و اکانت‌هایی که دوست دارید، هست.

اگر الگوریتم اینستاگرام فکر کند نوع خاصی از پست را «دوست دارید»، بالاتر از بقیه پست‌ها در فید شما ظاهر می‌شود.

اصولا آنچه در فید اینستاگرام خود می‌بینید ترکیبی از تمام رفتارهای اینستاگرامی شماست. اکانت‌هایی که با آنها بیشترین تعامل را دارید، افرادی که در عکس آنها تگ می‌شوید و البته نوع پستی که دوست دارید و درباره آن نظر می‌دهید.

به همین دلیل حضور مداوم در اینستاگرام بسیار مهم است. با حضور مداوم، به الگوریتم سیگنال‌ها مثبت می‌فرستید و به مخاطبان خود فرصت بیشتری می‌دهید تا با شما تعامل کنند.

با این کار در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود و مطمئن خواهید بود که همیشه پستی برای انتشار در فید اینستاگرام خود دارید.

چه تعاملاتی برای الگوریتم اینستاگرام مهم است؟

وقتی نوبت به عملکرد فید می‌رسد، می دانیم الگوریتم محتوایی را بر اساس بیشترین تعامل (Engagement)، اولویت‌بندی می‌کند.

اما مهم‌ترین معیارهای تعامل چیست؟

طبق گفته‌های اینستاگرام مهم‌ترین تعاملات برای رتبه‌بندی در فید، کامنت‌ها، لایک‌ها، به اشتراک‌گذاری و برای ویدیوها میزان بازدید هستند.

اگرچه در حال حاضر به عنوان شاخص اصلی تعامل ذکر نشده است، اما بهینه سازی محتوا برای ذخیره شدن (Save) نیز می‌تواند ارزشمند باشد. مخصوصا به دلیل آزمایشات اینستاگرام، که لایک را در کشورهای بیشتری پنهان می‌کند.

2. ارتباطات

الگوریتم اینستاگرام پست‌های دوستان، خانواده و اکانت‌هایی را که برای شما مهم است را، بالاتر از بقیه پست‌ها نشان می‌دهد.

بنابراین برای اینکه اینستاگرام آنچه را که می‌خواهید به شما نشان دهد (آنچه واقعا می‌خواهید)، الگوریتم از تعاملات شما استفاده می‌کند تا پست‌های افراد نزدیک را بیشتر ببینید.
توماس دیمسون، مهندس نرم افزار در اینستاگرام، می‌گوید که چگونه اینستاگرام براساس تئوری استفاده شما از برنامه می‌تواند بفهمد که شما بیشتر به چه کسانی علاقه دارید:

اکانت‌هایی که به محتوای آنها علاقه دارید (احتمالا شامل استوری و لایو هم می‌شود)

اکانت‌هایی که به آنها دایرکت می‌دهید

اکانت‌هایی که سرچ می‌کنید

اکانت‌هایی که در زندگی واقعی هم آنها را می‌شناسید

اینستاگرام سعی می‌کند تا وقتی شما شخص جدیدی را فالو می‌کنید، پست‌هایی از او در فید شما نمایش دهد تا ارتباط شما با او را محاسبه کند.

3. به موقع بودن

این الگوریتم نه تنها به میزان جذب پست اینستاگرام شما توجه خواهد داشت ، بلکه همچنین به بررسی این موضوع خواهد پرداخت  که چه مدت قبل عکس ارسال شده‌است.

الگوریتم اینستاگرام  در سال 2021 بسیار بیشتر از قبل به زمان ارسال پست اهمیت می‌دهد، زیرا همیشه می‌خواهد جدیدترین و جالب‌ترین پست‌ها را به کاربران ارائه دهد.

با پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام، می‌توانید الگوریتم را هک کنید تا میزان بازدید شما بیشتر شود و لایک و فالوور بیشتری کسب کنید.

برای پیدا کردن بهترین زمان انتشار محتوا کافیست به بخش آنالیز اینستاگرام در نوین هاب رفته تا بدون کار اضافه‌ای، بهترین ساعت انتشار محتوا بر اساس ساعت آنلاین بودن فالوورهایتان به شما پیشنهاد شود.

 

4. فعالیت مکرر

چند بار در روز اینستاگرام را باز می‌کنید؟ اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که به طور مکرر اینستاگرام را اسکرول می‌کنند؛ احتمالا فید شما بیشتر به ترتیب زمانی پست‌ها شبیه است، از آنجا که اینستاگرام سعی می‌کند بهترین پست‌ها را از آخرین بازدیدتان به شما نشان دهد.

اگر کمتر به فید اینستاگرام سر می‌زنید،اینستاگرام پست‌ها را بر اساس علایق شما نمایش می‌دهد تا بر اساس ترتیب زمانی انتشار آنها.

5. فالویینگ 

چند نفر را فالو می‌کنید؟ اگر تعداد زیادی از اکانت‌ها را فالو می‌کنید، اینستاگرام گزینه‌های بیشتری برای انتخاب بین اکانت‌هایتان دارد. بنابراین احتمالا همه پست‌های همه اکانت‌ها را نخواهید دید.

به شما پیشنهاد می‌کنم هر چندوقت یک‌بار فالویینگ‌هایی که با آنها کمتر ارتباط دارید را حذف کنید تا الگوریتم به نفع شما و بهینه‌تر کار کند.

6. میزان استفاده

بالاتر هم گفتیم اگر زمان بیشتری در اینستاگرام بگذرانید، پست‌های بیشتری خواهید دید. احتمالا اگر از آن دسته هستید که زیاد در اینستاگرام وقت می‌گذرانید، پیغام دیگر پست جدیدی برای نمایش نیست را دیده‌اید.

 

پس از این اتفاق، الگوریتم به شما محتوای پیشنهادی از اکانت‌های جدید که شما فالو نمی‌کنید (بر اساس تعاملات قبلی شما) ارائه می‌دهد.

اما اگر هر روز فقط چند دقیقه در برنامه هستید، فقط موارد برجسته روز را از الگوریتم دریافت می‌کنید.

اینجا جایی است که خیلی از کسب‌و‌کارها از ندیده شدن پست‌هایشان گله می‌کنند. آنها باید به علایق، ‌روابط و… مخاطبانشان توجه کنند تا الگوریتم آنها را بیشتر نمایش دهد.

نحوه کار الگوریتم اینستاگرام برای استوری‌ها

به طور معمول، استوری‌های اینستاگرام بر اساس تعامل شما با اکانت‌ها نشان داده‌می‌شود. شما اول استوری‌های اکانت‌هایی را خواهید دید که بیشتر آنها را لایک می‌کنید، برایشان کامنت می‌گذارید و به آنها دایرکت می‌دهید.

 

الگوریتم استوری اینستاگرام هم نیز تمرکز بر به موقع بودن دارد، چون می٬خواهد مطمئن شود تا آخرین استوری از اکانت‌های مورد علاقه‌تان را از دست نخواهید داد.

اگر به طور مرتب با یکی از اکانت‌ها تعامل دارید، همیشه استوری‌های آن اکانت را در اول استوری‌ها خواهید دید، حتی اگر تمام استوری‌هایشان را روز گذشته دیده باشید.

پس با توجه به این نکته، ایده‌ خوبی است اگر به طور مداوم استوری منتشر کنید. 

با انتشار استوری‌های بیشتر، شانس بیشتری برای دسترسی به مخاطبان دارید. زیرا آنها استوری‌های روزانه خود را مرور می‌کنند و هرچه بازدید بیشتری کسب کنید، رتبه شما بهتر خواهد بود.

خبر خوب این است که انتشار مداوم استوری آسان‌تر از قبل است. با استفاده از بخش انتشار محتوا در نوین هاب، به راحتی می‌توانید استوری‌ها را زودتر زمان‌بندی کنید تا پشت هم منتشر شوند و در زمان حسابی صرفه‌جویی کنید.

نحوه کار الگوریتم اینستاگرام در صفحه اکسپلور

به طور کلی الگوریتم در فید و اکسپلور شبیه هم کار می‌کند. هر دو بر اساس تعاملات قبلی شما محتوایی را ارائه می‌دهند که اینستاگرام فکر می‌کند شما بیشتر به آن علاقه خواهید داشت.

اما یک تفاوت عمده دارند. شما در فید اکانت‌هایی که فالو می‌کنید را خواهید دید، و در اکسپلور اکانت‌هایی که دنبال نمی‌کنید.

صفحه اکسپلور به طور مداوم در حال تکمیل شدن است، و دسته‌های موضوعی جدید و ویژگی‌های جستجوی پیشرفته به طور مداوم معرفی می‌شوند.
به عنوان مثال باید عرض کنم که ، کاربران می‌توانند با جستجوی کلمات کلیدی و همچنین هشتگ‌ها، فیدهایی با محتوای مرتبط پیدا کنند. البته این ویژگی فعلا در چند کشور در دسترس است.

پست‌ها در صفحه اکسپلور بر اساس میزان تعامل (تعداد لایک وکامنت ارسال شده) و میزان رقابت برای هشتگ انتخاب می‌شوند. نتایج جستجو برای هر کاربری درباره یک هشتگ خاص یکسان خواهد بود، در حالی که صفحه اصلی اکسپلور متناسب با علاقه شخصی شماست.

اما برخلاف تصور شما وارد شدن به صفحه اکسپلور اینستاگرام کار سختی نیست. این پست از بلاگ نوین هاب را بخوانید تا با نحوه ورود به صفحه اکسپلور آشنا شوید:راه وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام در سال 2020

نحوه کار الگوریتم اینستاگرام برای IGTV و ریلز

برای IGTV و ویدیوهای ریلز هم الگوریتم تقریبا شبیه به فید اینستاگرام است. محتوا معمولا براساس اکانت‌ها و انواع پست‌هایی که معمولا با آنها تعامل بیشتری دارید؛ اولویت بندی می‌شود.

به غیر از پست‌های فید، ویدیوهای IGTV و ریلز هم در پیج اکسپلور دیده می‌شوند. این ویدیوها هم بر اساس سیستم ماشین لرنینگ اینستاگرام انتخاب می‌شوند و هر ویدیویی که شما در اکپسلور می‌بینید، احتمالا به موضوع و یا اکانت مربوط به آن علاقه‌مند هستید.

 

خب حالا چگونه می‌توان ویدیوهای ریلز و IGTV را در معرض دید مخاطبان جدید و حتی فالوورهایمان قرار دهیم؟

ترفند این است که تا آنجا که ممکن است به آنها کمک کنید. یعنی خودتان ویدیوها را پروموت کنید.

مثلا می‌توانید برای ویدیوهای IGTV یک پیش‌نمایش یک دقیقه‌ای در فید اصلی بگذارید تا بیشتر دیده شود و به الگوریتم سیگنال مثبت دهید.

 

برای ویدیوهای ریلز هم آنها را در فید اصلی اینستاگرام به اشتراک بگذارید و از هشتگ استفاده کنید تا بهتر دیده‌شوند.

همچنین شما میتوانید با استفاده از نظرات خود با ما در ارتباط باشید و تجربه های خود را با ما در میان بگذارید . پس نظرات خود را برای ما بنویسید و آن ها را از ما دریغ نکنید.