اینستاگرام مارکتینگ | آموزش بازاریابی با اینستاگرام

وب سایت در زمینه آموزش اینستاگرام و بازاریابی با اینستاگرام فعالیت دارد

اینستاگرام مارکتینگ | آموزش بازاریابی با اینستاگرام

وب سایت در زمینه آموزش اینستاگرام و بازاریابی با اینستاگرام فعالیت دارد

مشکل ارسال نشدن فیلم در اینستاگرام

مشکل ارسال نشدن فیلم در اینستاگرام را چگونه می توان برطرف کرد؟


 در صورتی که در پلتفرم اینستاگرام برای ارسال فیلم با مشکل مواجه شدید، بهتر است ابتدا قبل از هر چیز مواردی که در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد را امتحان کرده و در صورتی که باز هم موفق به ارسال فیلم نشدید، راه های دیگری که برای شما بیان خواهیم کرد را به کار ببندید.

صحت ویدئوی خود را چک کنید و از درست بودن آن اطمینان حاصل کنید.

حتی الامکان از یک اتصال اینترنت دیگر برای ارسال محتوای ویدئویی خود استفاده کنید.

 برای ارسال ویدئو از یک اکانت جدید دیگر استفاده کنید.اگر برای ارسال فیلم در اینستاگرام با مشکل مواجه شده اید،

۱۲ راهکار زیر را به کار ببندید



 

۱۲ راهکار برای حل مشکل ارسال نشدن فیلم در اینستاگرام


1- زمانی که فیلم ها در اینستاگرام ارسال و پست نمی شوند، امکان دارد که سرعت اینترنت شما کافی نباشد و یا به طور کلی مشکل مربوط به اینترنت گوشی شما باشد. در چنین مواردی شما می توانید از اینترنت با سرعت بیشتری استفاده کرده و یا اینترنت تلفن همراه خود را قطع نموده و دوباره وصل کنید و سپس محتوای ویدئویی خود را اپلود کنید.


2- راهکار دیگر برای اینک بتوانید به راحتی ویدیوهای خود را در اینستاگرام اپلود کنید، این است که ارتباط سایر اپلیکیشن های تلفن همراه خود را هنگام آپلود فیلم، قطع نمائید. به این ترتیب تمام پهنای باند به آپلود ویدئو اختصاص پیدا می کند و شما می توانید ویدئوی خود را آپلود کنید.


3- به بخش Access point names بروید و تنظیمات آن را مجددا انجام دهید. چرا که ممکن است تنظیمات مربوط به APN دچار مشکل شده باشد ، بنابراین شما می بایست APN فعلی را حذف نموده و مجددا نصب نمائید.


این مشکل بیشتر در گوشی های تلفن همراه که سیستم عامل اندروید دارند به وجود می آید و یا زمانی که در حال استفاده از شبکه های اینترتی ۲G یا ۳G و یا ۴G هستید ممکن است با این مشکل مواجه شوید.


4- یک راه دیگر برای حل مشکل ارسال فیلم در اینستاگرام، این است که دیتای اینستاگرام و یا کش آن را پاک کنید. زمانی که حافظه کش و داده  اینستاگرام پر شده باشد، می تواند در هنگام آپلود فیلم شما را با مشکل مواجه کند.


برای این منظور می توانید از قسمت اپلیکیشن ها در تلفن همراه خود به تنظیمات اینستاگرام رفته و با استفاده از clear data و clear cache حافظه ی کش و دیتا مربوط به اینستاگرام را خالی کنید.


5- راهکار دیگر این می باشد که تلاش  سعی کنید تا جایی که امکان دارد حجم محتوای ویدئویی خود را با استفاده از ابزارهای مختلف کاهش حجم، کاهش دهید. یا اینکه ویدئو را در چند بخش مختلف ارسال نمائید.


6- اگر فرمتی که برای محتوای ویدئویی خود انتخاب می کنید مناسب باشد، در هنگام ارسال آن با مشکل مواجه نخواهید شد. زیرا در اغلب مواقع زمانی که میزان سرعت فریم یا فریم ریت و یا کدک ویدئویی محتوای تولید شده ی شما مناسب انتخاب نشده باشد، ویدئوی شما در هنگام ارسال با مشکل مواجه خواهد شد.

کدک تصویر می بایست : H.264 codec / MP4 باشد و کدک صدا : AAC audio codec at 44.1 kHz mono است.ماکزیمم عرض ویدئو ۱۰۸۰ پیکسل و فریم ریت آن ۲۹٫۹۶ است. مدت زمان ماکزیمم برای ویدئو ۳ تا ۶۰ ثانیه و بیت ریت ویدئو : ۳۵۰۰ کیلوبیت در ثانیه است.


7- گاهی اوقات هنگامی که اینستاگرام را حذف کرده و دوباره نصب کنید، مشکل آپلود نشدن فیلم حل می شود.


8- در برخی از موارد برای حل مشکل آپلود فیلم، گوشی را ریست و یا روشن و خاموش کنید، مشکل حل می شود.اما یادتان باشد که قبل از آن از همه ی اطلاعات مهمی در گوشی خود دارید، بک آپ یا پشتیبان گیری کنید.


9- ٫ یکی دیگر از راهکارها برای رفع مشکل ارسال محتوای ویدئویی در اینستاگرام، این است که در قسمت تنظیمات، ساعت و تاریخ گوشی را مجددا تنظیم نمائید.


10- می توانید از امکانات مرورگرها در کامپیوتر نیز برای آپلود فیلم در اینستاگرام استفاده کنید.


11- اگر با انجام نکات گفته شده باز هم برای ارسال فیلم در اینستاگرام با مشکل مواجه هستید، احتمال دارد که اکانت اینستاگرام شما دچار مشکل شده باشد.


در اینجور وقت ها بهتر می باشد برای اینستاگرام یک گزارشی از کارتان را ارسال کنید. برای این منظور می بایست به بخش option در اکانت اینستاگرام خود وارد شوید و از آن جا گزینه ی report a problem را انتخاب نمائید. در این جا شما می توانید مشکل خود را برای توضیح داده و برای اینستاگرام ارسال کنید.

12- راه کار آخری که برای حل مشکل ارسال فیلم در اینستاگرام وجود دارد این است که سطح دسترسی خود را در اینستاگرام چک کنید. برای این منظور شما می بایست به بخش وارد شوید و از فعال بودن مجوزهای لازم مربوط به دوربین و غیره اطمینان حاصل نمائید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد