اینستاگرام یک قابلیت درون برنامه ای برای کمک به کنترل بهتر داده هایی که برای افراد خارج از برنامه به اشتراک می گذارید معرفی کرده است. اگرچه این قابلیت شاید در خدمت استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما نباشد، اما نقش بسیار مهمی در مراقبت از داده های کاربری شما و کاهش ردپای دیجیتالی که از خود در شبکه های اجتماعی به جای می گذارید ایفا می کند.
اگر می خواهید بدانید که چرا اینستاگرام به کنترل داده ها اهمیت می دهد و چطور می توانید از این قابلیت برای حفاظت از داده های برون برنامه ای در اینستاگرام استفاده کنید، به خواندن این مقاله ادامه دهید!
چرا باید به داده های اینستاگرام خود اهمیت بدهید؟
اگر با دنیای دیجیتال آشنا باشید، قطعاً در مورد فیسبوک و Cambridge Analytica شنیده اید. اگر به صورت خلاصه بگوییم، این آژانس مشاوره ای بریتانیایی از استخراج داده ها، دلالی داده ها و تحلیل داده ها استفاده کرد تا هدفگیری سایکوگرافیک تبلیغات فیسبوک را طی پروسه های گزینشی انجام دهد.
این یک موضوع بزرگ بود. مارک زاکربرگ مجبور شد که در مقابل کل کنگره شهادت بدهد، و فیسبوک به پرداخت جریمه ۵ بیلیون دلاری که بیشترین میزان جریمه برای یک کمپانی در طول تاریخ است، به دلیل تخطی از قوانین حفاظت از داده ها مورد اتهام قرار گرفت. فیسبوک به صورت عمومی بخاطر این شکاف داده ها عذرخواهی کرد و از آن زمان قول داده است که حفاظت از داده ها را خیلی جدی تر بگیرد.
سوال اینجا می باشد که کمبریج آنالیتیکا چطور توانست به این همه اطلاعات دسترسی پیدا کند؟ از طریق اپلیکیشن های برون برنامه ای. موضوع اینجاست که هر زمان که شما از طریق فیسبوک وارد یک برنامه دیگر می شوید و لاگین می کنید یا برنامه را به فیسبوک متصل می کنید، شما اطلاعات فیسبوک خود را با آن اپلیکیشن ها به اشتراک می گذارید، و آنالیتیکا راهی پیدا کرد که می توانست بدون این که فیسبوک بفهمد به آن اطلاعات دسترسی پیدا کند.
در مورد اینستاگرام نیز همین موضوع صدق می کند. هر زمان که با اینستاگرام به یک اپلیکیشن دیگر متصل می شوید، آن اپلیکیشن به صورت اتوماتیک به اطلاعات شما دسترسی پیدا می کند. چیزی که رسوایی کمبریج آنالیتیکا به ما نشان داد این بود که این اطلاعات می توانند به راحتی توسط دیگران استفاده شوند و علت اصلی این اتفاق عدم اجازه کنترل داده های کاربران توسط خودشان از طریق برنامه است. در عصر امروزی داده ها، بسیار مهم است که بتوانید کنترل داده های خود را داشته باشید و بتوانید از حقوق خود در شبکه های اجتماعی محافظت کنید.
حال که کمبریج آنالیتیکا به ما فهماند که محافظت از داده ها چقدر مهم است، بیایید یکم عمیق تر به نحوه عملکرد وب سایت ها و اپلیکیشن های برون برنامه نگاهی داشته باشیم و ببینیم که چطور آن ها با شبکه اجتماعی مورد علاقه شما مانند اینستاگرام اتصال پیدا می کنند.
همانطور که توسط خود اینستاگرام توضیح داده شده است، وب سایت ها و اپلیکیشن های برون برنامه ای معمولاً آپشن هایی مانند ” Import Photos from Instagram ” یا ” Connect/Link to Instagram ” را برایتان فراهم می کنند. همچنین اپلیکیشن هایی وجود دارند که به شما اجازه می دهند تا براحتی عکس های اینستاگرام خود را پرینت بگیرید یا به ساخت وبسایت کمک کنید. بعد از این که وب سایت خود را به یک سرویس برون برنامه ای متصل کردید، ممکن است لازم باشد به آنها اجازه دسترسی به بعضی از اطلاعات پروفایل خود را بدهید، مانند یوزرنیم، عکس ها، بایو اینستاگرام شما و …
چطور می توانید داده های اینستاگرام خود را کنترل کنید؟
اینستاگرام مدیریت سرویس های برون برنامه ای که به اینستاگرام متصل هستند را برای کاربران ساده تر کرده است. شما به راحتی می توانید وارد اینستاگرام شوید و به بخش تنظیمات بروید، سپس وارد Security شده و Apps and Websites را انتخاب کنید.
در این قسمت می توانید دو بخش Active و Expired مربوط به اجازه دسترسی اپلیکیشن های برون برنامه ای که به اینستاگرام شما متصل هستند را مشاهده کنید.
تمامی وبسایت ها و اپلیکیشن هایی را خواهید دید که با استفاده از اکانت اینستاگرام خود از آنها اخیراً استفاده کرده اید. این اپلیکیشن ها می توانند اطلاعاتی که شما انتخاب می کنید که با آن ها به اشتراک بگذارید را از شما درخواست کنند. شما می توانید از طریق اینستاگرام هر اتصال اپلیکیشن برون برنامه ای را که دیگر نمی خواهید متصل باشد از بین ببرید. زمانی که این سرویس برون برنامه ای را حذف می کنید، دیگر به داده های جدید اکانت شما دسترسی نخواهند داشت.
می دهد تا دقیقاً بدانید که این اپلیکیشن های برون برنامه ای چه اطلاعاتی را از شما می خواهند. بزودی باید بتوانید یک صفحه اجازه دهی آپدیت شده را ببینید، که لیستی از تمامی داده هایی که توسط اپلیکیشن های برون برنامه ای برای دسترسی از شما درخواست شده است را به شما نشان خواهد داد. در آن قسمت شما می توانید به صورت مستقیم این دسترسی را کنسل و یا تایید کنید.
فیسبوک چطور؟
احتمالاً برایتان اینسوال به وجود آمده است که فیسبوک چطور می تواند این تمهیدات امنیتی را انجام دهد؟
در واقع سرویس Single Sign-On فیسبوک لاگین کردن و ساخت اکانت برای اپلیکیشن ها و سرویس ها را ساده کرده است. در حالی که این قابلیت بسیار راحت و مورد پسند کاربران است، با استفاده از آن، شما به اپلیکیشن های برون برنامه اجازه دسترسی به داده های فیسبوک خود را می دهید، مانند نام شما، موقعیت مکانی و حتی زندگی کامل دوستان فیسبوک شما. اما یک راه ساده برای کاهش میزان اطلاعات داده شده توسط فیسبوک که با این اپلیکیشن ها به اشتراک می گذارید وجود دارد.
به وب سایت فیسبوک بروید و از منوی سمت راست بالا تنظیمات و یا آیکن چرخ دنده را انتخاب کنید.
Websites را انتخاب کنید.
” کلیک و یا لمس کنید، می توانید لیستی از تمامی برنامه هایی که برای لاگین کردن در آنها از فیسبوک استفاده کرده اید می بینید. شما می توانید به سادگی با کلیک کردن برروی آن ها و سپس کلیک برروی گزینه Remove، حذفشان کنید.
در این برنامه ها لاگین کنید، اما بیاد داشته باشید که آن ها نیز نمی توانند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. بنابراین انتخاب تنها و تنها در اختیار شماست. مهم این است که شما قدرت عوض کردن این شرایط را دارید. اگر می خواهید که دسترسی تمامی برنامه ها را به صورت یکجا ببندید، به همان بخش Apps and Websites بروید و از این قسمت می توانید به صورت کلی لاگین کردن به تمامی اپلیکیشن ها از طریق فیسبوک را غیرفعال کنید.
تنظیمات کلی Privacy خود نیز بیاندازید. فیسبوک واقعاً در زمینه آموزش های مربوط به Privacy کاربران جدی کار کرده است، بنابراین می تواند به راحتی برای شما مشخص کند که چه مواردی وجود دارد که می توانید برروی آنها کنترل کامل داشته باشید. آیا می خواهید که فیسبوک از تشخیص چهره برای شناسایی شما استفاده کند؟ می خواهید بقیه مردم ببینند که شما آنلاین هستید یا خیر؟
آیا می خواهید که چند نفر را از دیدن پست هایتان محروم کنید؟ تمامی این موارد را می توانید در بخش Privacy کنترل کنید.
برای افزایش تعداد مخاطبان و مشتریان تان باید از بازاریابی در شبکه های اجتماعی و محتوا به صورت بهینه استفاده کنید. برای این کار شما باید در مورد رسانه های اجتماعی و کار در آن ها تجربه کافی را داشته باشید. برای این منظور، ما قوانینی که برای خدمت بهتر به مشتریان و برندسازی باید رعایت کنید، برای شما بیان می کنیم:
خوب توجه کنید
در بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ چیزی که خیلی مهم است، خوب گوش دادن است. یعنی در هنگام صحبت با مشتری بیشتر بشنوید و کمتر صحبت کنید. شما باید بدانید که مخاطبان از شما چه می خواهند، محتوای رقبای خود را بخوانید، در بحث های مربوطه شرکت کنید تا بتوانید درک کاملی از مخاطب خود و نیاز هایش پیدا کنید.
داشتن مخاطبان و دنبالکننده های فعال و وفادار که مطالب شما را خوانده و به اشتراک می گذارند یا دوستان و اطرافیانشان را با شما آشنا می کنند و دیگر مخاطبان بحث و تبادل نظر می کنند بسیار بهتر از کسانی است که با اولین آشنایی، ارتباط شان با شما قطع می شود، حتی اگر دسته دوم از نظر کمی بیشتر از دسته اول باشند!
تمرکز کنید
شما با تمرکز کردن روی یک موضوع خاص در مقایسه با تمرکز روی نیاز های مختلف، می توانید در کار خود موفقیت بیشتری کسب کنید.
صبور باشید
برای موفق شدن در بازاریابی شبکه های اجتماعی و همچنین بازاریابی محتوا باید انرژی و وقت زیادی بگذارید تا بتوانید به موفقیت مورد نظر خود برسید. البته در این مورد استثنا هم وجود دارد و شما می توانید با یک حرکت فوق العاده و دقیق، یک شبه راهی صدساله را طی کنید!
کار خود را گسترش دهید
در صورتی که مطلبی دارید که کیفیت بالایی دارد و می خواهید در نتایج گوگل بالا بیاید و بازدیدکننده از آن زیاد شود می توانید مطلب را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید و از آن ها بخواهید در شبکه های اجتماعی خود مانند توئیتر، تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک، لینکدین و … و یا در سایت و بلاگ شخصی خودشان با بقیه به اشتراک بگذارند. این کار باعث می شود موتورهای جستجو به خصوص گوگل کلمات کلیدی محتوای شما را در جستجوی کاربران بیشتر پیدا کرده و بدین ترتیب مطلب شما با جستجویی سریع، به راحتی پیدا می شود و کاربران هدف و غیر هدف شما نیز این مطلب را می بینند.
ارزش بگذارید
شما نباید از تاثیر گفتگو و ارتباط متقابل غافل شوید و از آن یادتان برود. در کنار تبلیغ خدمات و محصولات خود، کمی از وقت خود را به صحبت و مکالمه با مخاطبان اختصاص دهید و به آن ها ارزش دهید. هم چنین با ایجاد مطالب جالب و ارتباط با مخاطبان موثر، آن ها را به بازاریاب کار شما در اطرافیان و دوستان شان تبدیل کنید.
تاثیر گذار باشید
شما باید افرادی را که به کسب و کار و خدمات و محصولات شما علاقه دارند و در زمینه فعالیت شما کار می کنند یا به آن علاقه مند هستند، پیدا کنید و با آن ها ارتباطی دائمی داشته باشید. در صورت موفقیت، می توانید خود را منبعی معتبر برای اطلاعات و موضوع خود معرفی کنید. این باعث می شود تعداد زیادی مخاطب جدید پیدا کنید. در اینستاگرام این کار باعث افزایش فالوور اینستاگرام صفحه شما خواهد شد.
در دسترس باشید
شما باید در دسترس مخاطبین خود باشید و مطالب خود را به صورت پیوسته و روزانه منتشر کنید و در گفتگوها با مخاطبان خود شرکت کنید. ناپدید شدن شما برای چندهفته و یا چندماه، باعث می شود که مخاطبان آنلاین خود را از دست بدهید و در میدان رقابت، افراد دیگری را جایگزین خود کنید.
افراد را نادیده نگیرید
ساختن روابط و مهم تر از آن، حفظ رابطه، یکی از مهم ترین اصول بازاریابی در شبکه های اجتماعی و موفقیت است. شما باید به افرادی که با شما ارتباط برقرار می کنند، توجه کنید همانگونه که در دنیای واقعی چنین کاری انجام می دهید.
متقابلا عمل کنید
انتظار نداشته باشید دیگران مطالب شما را منتشر کنند در صورتی که شما این کار را در مقابل مطالب آن ها انجام نمی دهید. بنابراین برای منتشرکردن مطالب مخاطبان تان و صحبت کردن با آن ها، وقت بگذارید.
بازاریابی اینستاگرام و آنچه نباید انجام داد:اشتباهات بازاریابی اینستاگرام
زمانی که در سال ۲۰۱۰ اینستاگرام پا به عرصه فضای مجازی نهاد، خیلی زود توانست جای خود را در بین فعالان فضای مجازی باز کند.شاید یکی از دلایل اصلی موفقیت اینستاگرام بصری بودن و عکس محور بودن این شبکه اجتماعی است.
کاربران مختلف از بازیگر و ورزشکار گرفته تا صاحبان برندهای معروف و یا کسب و کارهای کوچک هرکدام سعی داشتند تا فالوئر بیشتری جذب کنند.
کار به جایی رسید که اینستاگرام دیگر وسیله ای برای به اشتراک گذاری لحظات و خاطرات نیست، بلکه بسیاری از افراد به این فکر می کنند که چگونه از ایسنتاگرام کسب درآمد کنند؟
در واقع بازاریابی اینستاگرام موضوعی می باشد که صاحبان کسب و کارها برای آن برنامه و پلن میریزند . اما اگر قصد این را دارید که روش های مناسبی برای بازاریابی در ایسنتاگرام پیش بگیرید، باید از برخی اشتباهات رایج دوری کنید!چگونه میتوانیم این کار رو انجام دهیم؟
ما در مقالات زیادی در مورد شیوه ها و روش های بازاریابی در اینستاگرام صحبت کرده ایم، اما این بار قرار است در این مطلب،برخی از اشتباهات رایج بازاریابی اینستاگرام بیان شود. با ما افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.
۷ اشتباه رایج بازاریابی اینستاگرام
نداشتن یک استراتژی هدف-محور
هدف: یکی از کلمات رایج در کسبوکار است که اغلب نادیده گرفته میشود. اما، اهداف به پایه و اساس برنامهریزیها و استراتژیها فرم میدهد.
هنگامی که بحث بازاریابی اینستاگرام به میان میآید، نداشتن یک استراتژی هدف محور فرصتها و تلاشهای شما را از بین خواهد برد. حتی ممکن است تسلیم شوید و یا به این نتیجه برسید که اینستاگرام یا دیگر شبکههای اجتماعی کارگشا نیستند.
اما بازاریابی رسانههای اجتماعی نتیجهبخش است. بیشتر برندها از اینستاگرام برای بهبود برندشان استفاده کردهاند، اما موضوع فراتر از اینهاست.
در این مورد اشتباه نکنید: موفقیت بازاریابی اینستاگرام شما با استراتژی هدف محور آغاز خواهد شد.
مطمئنا، شما میتوانید داستان خود را توسط ویدئوکلیپها و تصاویر بیان کنید، اما کورکورانه این کار را انجام ندهید. بدانید که چه میخواهید و استراتژی خود را حول این هدف توسعه دهید.
۲ نداشتن لینک در قسمت بیوگرافی برای افزایش کلیکها و ترافیک!
ترافیک برای وبلاگ شما بسیار حیاتی می باشد.سایتی که ترافیکی ندارد دیر یا زود از میان میرود.
اینستاگرام بیش از ۱.۲ بیلیون لایک در روز و ۱۰۰۰ کامنت در ثانیه از افراد حقیقی دریافت میکند؛ تعدادی از آن مردم ممکن است مخاطبان شما باشند.
ممکن است شما متوجه نشوید که نداشتن لینک در بخش بیو، تا چه اندازه میتواند مهلک باشد. بیشتر کاربران اینستاگرام به این موضوع حتی فکر نمیکنند.
باید بدانید که مخاطبان اینستاگرام به جزئیات کوچک بسیار اهمیت میدهند و اگر این کاربران شما و برندتان را دوست داشته باشند، شما را دنبال خواهند کرد.
اگر تازه وارد بازاریابی اینستاگرامی شدهاید، اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب یک تصویر پروفایل مناسب و جذاب، همچنین گذاشتن لینکتان در قسمت بیو است.
۳ خصوصی سازی حساب کاربری اینستاگرامتان
اگر حساب کاربری خود را به حالت خصوصی و پرایویت درآورید احتمال دارد فالوورهای زیادی را از دست دهید.
شما میتوانید پروفایل شخصی خود را خصوصی کنید، اما پروفایل کسبوکارتان میبایست عمومی و در دسترس باشد. با وجود این شما فالوورهای زیادی نیاز دارید که محتوای شما را لایک کنند، مطالبتان را منتشر کنند و برند شما را بشناسند و در واقع برندتان معروف شود
واقعیت تلخ این است که هنگامی که کاربران اینستاگرام با اکانت خصوصی شما مواجه میشوند، ممکن است تا حدودی رانده شوند و از طرفی نمیتوانند همان لحظه که شما را یافتند به تصاویر محصولاتتان دست یابند.
۴ گذاشتن عکسهای تکراری به شکل مستمر
باورکنید که کاربران به محض مشاهدهی عکسها و فیلمهای تکراری پیدرپی شما را دیگر دنبال نخواهند کرد.
مطمئناً گاهی دلیل خوبی برای تکرار دوبارهی یک پست وجود داشته باشد، اما نگذارید این کار تبدیل به عادت شود.
تحقیقات جدید نشان میدهد که کاربران اینستاگرام دوست دارند که خرید کنند. اگر پستهایتان منحصربفرد و یا جذاب نباشند، بسیاری از مخاطبان خود را از خرید دلسرد خواهید کرد.
کاربران و گوگل، هیچکدام محتوای آنلاین کپی را دوست ندارد.
تنبلی نکنید و بهجای به اشتراکگذاری دوبارهی یک پست، عکسهای جدیدی از محصولات و کسبوکارتان به اشتراک بگذارید. هنگامی که کاربران اینستاگرام شما را فالوو و دنبال میکنند دوست دارند که از محتوای شما بهره ببرند و پست دوبارهی یک تصویر تکراری برای آنها سودی نخواهد داشت!!!
۵ پاسخ ندادن به نظرات کاربران
نظرات وسیلهای برای تعامل با کاربران هستند و گوگل نیز به دنبال آن است، که منجر به رشد میشود.
نداشتن کامنت یک فاکتور منفی نیست، اما هنگامی که یک پست کامنتهای زیادی تولید میکند به گوگل هشدار میدهد که کاربران این پست را دوست داشتند.
گوگل نیز مشتاق محتواهایی است که لایک میشوند، خوانده میشوند، به اشتراک گذاشته میشوند و نظرات زیادی دارند.
هنگامی که کاربران به محتوای اینستاگرامی شما نظر دادند، شما میبایست به آنها پاسخ دهید. به یاد داشته باشید که اگر پاسخگوی نظرات مخاطبان خود نباشید، به این معنی خواهد بود که به فالوورها و طرفداران خود، اهمیت نمیدهید.
همان گونه که برای افزایش فالوور اینستاگرام تلاش می کنید، همان قدر هم برای راضی نگه داشتن فالوورها تلاش کنید.
۶ تمرکز بر روی تعداد، نه کیفیت
اینستاگرام برنامهی به اشتراکگذاری تصاویر منحصربفرد می باشد. با مطالعه در رابطه با برندهای مشهور و چگونگی جذب فالوورهای آنها، میتوانید ببینید که کیفیت تا چه انداره برای آنها مهم بوده است.
چه بخواهید ویدئو کلیپ پست کنید، چه عکس و تصویر، قبل از همه باید از کیفیت و تاثیرگذاری آن اطمینان حاصل کنید.
۷ به کاربردن اشتباه هشتگها
ایجاد و ترویج هشتگها بخشی از استراتژی هدفمحور است، که میتواند به آگاهی از برند شما کمک کند. اما چند قانون ساده را هنگام ایجاد یا استفاده از هشتگها رعایت کنید.مهم ترین نکات هشتگ که باید بدانید
اینستاگرام به شما اجازهی استفادهی بیش از ۳۰ هشتگ را در هر پست میدهد. اما توصیه میشود از این هشتگها بیش از اندازه استفاده نکنید. مهم این است که از هشتگها به شکل درست و مرتبط با موضوع استفاده کنید تا مخاطبان مناسب خود را پیدا کنید.
اینستاگرام با جذابیت های زیادی که دارد، کاربران را به گونه ای به خود وابسته کرده است که برخی کاربران از همان صبح که چشم باز میکنند غرق در این دنیای مجازی میشوند و حتی فراموش میکنند در خارج از تبلت شان دنیایی واقعی در جریان است.
محبوبیت اینستاگرام با گسترش روز افزونی که داشته امروز به حدی رسیده است که در آخرین گزارش تعداد کاربران فعال اینستاگرام از مرز یک میلیارد نفر هم عبور کرده است.
حال فکر میکنید موسس اینستاگرام صبح خود را چگونه آغاز میکند؟ با گشت و گذار در اینستاگرام و چک کردن پستهای جدید دوستانش؟ یا برعکس با یک ورزش صبحگاهی؟
موسس اینستاگرام ،کوین سیستروم بر خلاف تصور برخی تمام وقت خود را در اینستاگرام و گشت و گذار در این شبکه اجتماعی سپری نمیکند. برای خودش برنامهریزی دارد و برای رسیدن به اهدافش تلاش میکند.
او در مصاحبهای بیان کرده است که در ابتدای صبح، انجام یک ورزش صبحگاهی و انجام تمرینات صبحگاهی برایش اهمیت زیادی دارد.
البته انجام نرمش صبحگاهی تازه شروع کار است! او پس از این تمرینات به سراغ دوچرخه سواری میرود و مدت یک ساعت تمام رکاب میزند . موسس اینستاگرام از اهدافش شرکت در مسابقه Paris-Roubaix به عنوان معروفترین تور دوچرخه سواری در فرانسه می باشد
پس از آن متوجه می شوید که به راحتی از پس انجام آن برمی آیید، زمان کوتاه پنج دقیقه ای ذهن و مغز شما را را آماده میکند تا اولین قدم را بردارید و شاید این سرآغاز انجام سخت ترین کارها باشد که در آینده برایتان آسان خواهد بود.
موسس اینستاگرام همچنین بیان کرده که ترافیک بین شهری و داخل شهری برایش بسیار خسته کننده است، بنابراین از برنامه WAZE استفاده می کند تا سریعترین راه برای رسیدن به مقصد را انتخاب کند.
ربات هوشمند اینستاگرام یک دروغ بزرگ است؟
اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در بین ایرانی ها است و هر کسب و کاری را وسوسه می کند که در اینستاگرام حضور فعالی داشته باشند.
به صورت میانگین چند ساعت در اینستاگرام به فعالیت بپردازند. بنابه این دلایل تبلیغات در اینستاگرام اهمیت بسیار بالایی دارد .حضور فعال دراینستاگرام برای کسب و کارها علاوه بر محبوب شدن آنها می تواند مواردی مانند تبلیغات هدفمند و کاهش هزینه تبلیغات و دست یابی به مشتریان بیشتر , مشهور شدن برند , محصول و … باشد.
شاید شما هم به این دلایل به اینستاگرام علاقه مند شده باشید و یا اینکه بخواهید از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشید. اما قبل از شروع به کار لازم است تا بدانید که یک صفحه یا پیج اینستاگرام خود به تنهایی ارزش زیادی ندارد حتی اگر هزینه های زیادی را برای طراحی و ساخت پست های اینستاگرام خود انجام دهید.
فالوور اینستاگرام راز موفقیت پیج های اینستاگرام
آن چیزی که یک پیج اینستاگرام را جذاب می کند و می توان از آن صفحه به عنوان یک پیج اینستاگرام موفق یاد کرد تعداد فالوور های ان پیج اینستاگرام است.
فالوور ها را در اینستاگرام می توان همان مشتریان به حساب آورد البته هر فالوور ارزش سرمایه گذاری ندارد. پس هدف خود را در افزایش فالوور اینستاگرام باید بر روی فالوورهای ارزشمند بگذارید. بنابراین خرید و فروش پیج اینستاگرام و خرید فالوور به صورت پکیج و از قبل مشخص به شما در توسعه کارتان کمکی نمی کند.
فالوور زمانی برای شما ارزش دارند که از محصولات و خدمات شما استفاده کنند بنابراین می توان گفت که ارزش ۱۰ فالوور که به مشتری تبدیل شوند از هزاران فالوور بی کیفیت بهتر است.
بنابراین جذب فالوور اینستاگرام از مدیریت و ساخت خود صفحه اینستاگرام کاری بسیار مشکل و سخت تر است . از اینرو خیلی از افراد به جای پیدا کردن راه چاره به دنبال راه های کوتاه هستند تا بتوانند در کوتاهترین زمان نتایج ظاهری را به دست آورند حتی اگر نتایج به دست آمده فیک باشند. بهترین گزینه برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است.
بیشتر بخوانید : آموزش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
ربات اینستاگرام فالوجت
ربات اینستاگرام به برنامه هایی گفته می شود که بر روی صفحات اینستاگرام شما فعالیت می کنند. این فعالیت ها کاملا بستگی به ظرفیت های ربات شما دارد بنابراین سعی داشته باشید که بهترین ربات اینستاگرام که همان ربات هوشمند اینستاگرام هستند را انتخاب کنید.
مزیت های استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام فالوجت
بات های اینستاگرام جدا از نوع آنها امکانات زیادی را برای ما فراهم میکنند. برخی از این امکانات شامل افزایش فالوور واقعی اینستاگرام , تبلیغات در اینستاگرام , حذف برخی نظرات و … این کارها باعث برتر بودن یک ربات اینستاگرام نسبت به دیگر ربات ها نمی شود.
این امکانات برای تمام ربات ها یکسان است بنابراین باید امکانات منحصر به فردی وجود داشته باشد که از یک ربات به عنوان ربات هوشمند اینستاگرام یاد شود این امکانات ویژه می تواند کارهایی مانند ارسال پست زمانبندی شده , امکان انتخاب جنسیت فالوور ها برای افزایش فالوور واقعی بهتر و با کیفیت تر , ارائه گزارش های مدیریتی برای دریافت بهتر فیدبک ربات اینستاگرام , فیلتر سازی بر اساس هشتک و هدف گذاری روی یک پیج اینستاگرام خاص برخی از امکانات ویژه فالوجت به عنوان ربات هوشمند اینستاگرام است.
اگر با فالوجت و قوانین آن آشنایی ندارید می توانید قوانین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت را مطالعه کنید. فالوجت علاوه بر اینکه به عنوان بهترین ربات اینستاگرام شناخته میشود. یک ربات همه کاره اینستاگرام نیز به حساب می آید زیرا با استفاده از فالوجت می توانید تمام کارهای مورد نیاز خود را انجام دهید.
تبلیغات در اینستاگرام با استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام
همانطور که گفتیم مدیریت پیج های اینستاگرام کاری بسیار مشکل و زمانبر است بنابراین به صرفه نیست بخواهید تمام کارها را خود انجام دهید بنابراین بهترین راه استفاده از ربات اینستاگرام است .
استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام فالوجت نسبت به روش های دیگر تبلیغات در اینستاگرام مزیت های خاصی دارد. یکی از روش های معمول تبلیغات در اینستاگرام درج تصویر پیج اینستا شما در پیج های دیگر است این روش علاوه بر هزینه بالایی که دارد تضمینی بر افزایش فالوور اینستاگرام شما ندارد و در بیشتر مواقع در مواقع نامناسب تبلیغات شما در آن صفحات درج می شود بنابراین این روش سنتی تبلیغات اینستاگرام کاری اصولی نیست.
روش دیگر خرید پیج آماده است این روش اصلا توصیه نمی شود زیرا با داشتن قیمت بالا , فالوور های این صفحات اینستاگرام به درد شما نمی خورد زیرا این فالوور ها , فالوورهای شما نیستند .
بنابراین کار هدفمند بدون ربات اینستاگرام کار بسیار سختی است بنابراین بهترین راه برای شما استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام است.
چرا ربات هوشمند اینستاگرام برای کسب و کار ما مفید است؟
استفاده از ربات های ساده در اینستاگرام شما را مجبور می کند که برای هر کار خاص یک ربات خاص را نصب کنید مانند برنامه های فالوئر بگیر , برنامه فالوویاب , برنامه آنفالو و .. بنابراین برای مدیریت صفحه اینستاگرام خود باید ۱۰ ها برنامه نصب کنید.
به جای استفاده ازچندین برنامه شما می توانید همه این امکانات را در ربات هوشمند اینستاگرام فالوجت داشته باشید . در ضمن ربات اینستاگرام فالوجت نیازی به دانلود و نصب ندارد و تمام کارها را بعد از تنظیم به صورت اتوماتیک انجام می دهد.
برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک مزیت های پنل افزایش فالوور اینستاگرام کلیک کنید. پنل هوشمند اینستاگرام دارای امکانات بسیار جذاب و کاربر پسندی است و کار کردن با آن بسیار ساده و راحت است.