اینستاگرام مارکتینگ | آموزش بازاریابی با اینستاگرام

وب سایت در زمینه آموزش اینستاگرام و بازاریابی با اینستاگرام فعالیت دارد

اینستاگرام مارکتینگ | آموزش بازاریابی با اینستاگرام

وب سایت در زمینه آموزش اینستاگرام و بازاریابی با اینستاگرام فعالیت دارد

چگونه فالوور اینستاگرام واقعی کسب کنیم؟

چطور فالوور اینستاگرام به دست بیاوریم؟چطور میتوانیم دنبال کننده های واقعی به دست بیاوریم؟


فروش از طریق اینستاگرام برای هر کسب و کار آنلاینی بسیار جذاب می باشد با این که نیازمند بالابردن فالوور هستیم .افزایش فالوور از نوع فالوور واقعی کار زمانبر و دشواری است .

راه های زیادی برای اینکار وجود دارد که ما در قصد اول چطور فالوور اینستاگرام به دست بیاوریم، سه روش را معرفی میکنیم.

چگونه فالوور اینستاگرام واقعی کسب کنیم؟

۴- از مشتریان بخواهید که عکس محصولات شما را به اشتراک بگذارند.

وقتی تازه شروع به برند سازی در اینستاگرام کرده اید برای اینکه افزایش فالوور داشته باشید از مشتریان خود بخواهید که عکس محصولات شما و خدمات شما را به اشتراک بگذارید.

افزایش فالوور اینستاگرام با اشتراک عکس توسط مشتریان کار به مراتب ساده ای است. چرا؟ به دلیل اینکه اعتبار اجتماعی شما را افزایش می دهد.

اگر قبلا هیچ مشتری نداشته اید و یا تازه کار خود را شروع کرده اید از اینفلوئنسر هایی که کمتر از ۵۰۰۰ فالوور دارند بخواهید تا عکس با محصولات شما را به اشتراک بگذارند. می دانم که این تعداد فالوور کم است

اما معمولا این اینفلوئنسرها به دنبال افزایش فالوور و کسب درآمد از همین تعداد فالوور خود هستند و به همین دلیل با قیمت مناسب حاضرند با محصولات شما عکس بگیرند و در صفحه اینستاگرام خودشان به اشتراک بگذارند و به شما هم اجازه دهند عکس آنها را به اشتراک بگذارید.

حتی شما می توانید به این اینفلوئنسر ها پیشنهاد دهید که به ازا هر میزان فروش درصدی از فروش را به آنها خواهید داد تا انگیزه او را افزایش و هزینه های خود را کاهش داده و تضمین بدهید.

اگر قبلا مشتری و یا پیگیر و دنبال کننده زیاد داشته اید می توانستید به مشتریانی که عکس شما را به اشتراک می گذارند پیشنهاد هدیه و یا تخفیف بدهید. آنها را مجاب کنید که اگر عکس با کیفیتی از محصولات شما در اینستاگرام خود قرار دهند به آنها چه هدیه و یا تخفیفی خواهید داد.

البته این استراتژی یک استراتژی بلند مدت برای شما نخواهد بود و به آن کوتاه مدت نگاه کنید، وقتی در حال ساخت برند خودتان هستید و قصد دارید جذب فالوور اینستا خود را به عددی برسانید این کار می تواند بسیار موثر باشد.


چرا این روش برای افزایش فالوور اینستاگرام شما کارایی بالایی خواهد داشت؟ به این دلیل که وقتی مشتریان زیادی عکس محصولات شما را در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند و شما را تگ کنند، شما باید آنها را فالو کرده و جواب پست آنها را بدهید.

مشتریان دیگری که این عکس ها را می بینند وقتی محصولی از شما خرید کنند همین اقدام را احتمالا انجام می دهند و شما در جواب این پست ها نیز بهتر است آنها را لایک کنید و فالو کنید. با این روش مشتریان زیادی شما را تگ خواهند کرد و شما با فالو کردن آنها به آنها انگیزه می دهید که شما را فالو بک اینستاگرام کنند.

هر چند به احتمال زیاد در زمانی که شما به آنها پاسخ فرادهید خودشان شما را دنبال میکنند و این یک استراتژی معمول، ولی تا اندازه ای با سرعت پایین برای بالا بردن فالوور واقعی  اینستاگرام می باشد.

۵- یک سبک محتوای مشخص و ثابت داشته باشید تا فالوورها جذب شما شوند

می دانم که فکر می کنید داشتن سبک ثابت در اینستاگرام به نظر تکراری و خسته کننده می آید. ولی اینطور نیست. بسیاری از افراد فالوور اینستاگرام شما نمی شوند چون پست های شما را دوست ندارند،

اغلب مردم بر اساس بسیاری از تحقیقات به این دلیل فالوور اینستاگرام شما می شوند که حدس می زنند محتواهای آینده شما چه خواهد بود.

مثلا اگر سبک محتوای شما در مورد فناوری اطلاعات باشد و هر روز عکس ها و ویدئوهایی در مورد فناوری و اطلاعات به اشتراک بگذارید و تغییری در محتوای خود ندهید، فالوور اینستاگرام با مراجعه به فیدهای قبلی و یا محتواهای قبلی شما متوجه می شود که شما در این خصوص هر روز محتوا بارگذاری می کنید.

 به همین دلیل او اقدام به فالو کردن اینستاگرام شما با این انتظار خواهد کرد که هر روز مطالبی در خصوص این حوزه دریافت خواهد کرد.

با این روش شما در واقع اقدام به جذب فالوور اینستاگرام خود مطابق با فیلد و حوزه مشخصی می کنید و شانس اشتراک، کامنت نویسی و تبادل نظر در اینستاگرام خود را افزایش می دهید و این به معنای واقعی کلمه یعنی افزایش فالوور واقعی و  علاقمند به مطالب شما.

داشتن محتوای ثابت در اینستاگرام و یا حتی یک تم یا بک گراند ثابت برای محتوا اینستاگرام یعنی افزایش فالوور هایی که انتظار مطالعه و افزایش اطلاعات در زمینه خاص و با استفاده از پیج شما را دارند.

تردید نداشته باشید که با این روش می توانید حتی در جذب فالوورهای بالقوه اینستاگرام نیز موفق باشید.

اگر این ثبات را در همه محتواها حفظ کنید، هر چه جلوتر خواهید رفت، افزایش فالوور اینستاگرام شما با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

۶- هشتگ گذاری برای جذب فالوور اینستاگرام

بسیاری از افراد متخصص در دنیا مجازی و تجارت الکترونیک استفاده از ۵ تا ۱۱هشتگ در اینستاگرام را به شما توصیه می کنند. اما وقتی من داشتم فروشگاه اینستاگرام خودم را می ساختم من توجهی به این توصیه ها نداشتم و بعضا حتی افراط می کردم.

من هشتگ های زیادی را از سایت های دیگر کپی می کردم و اینستاگرام خودم استفاده می کردم. بعضا این هشتگ ها را تغییر می دادم تا اینکه بالاخره متوجه شدم کدام یک از این هشتگ ها واقعا کار می کنند.

من گاهی تا ۳۰ هشتگ و یا نزدیک به ۳۰ هشتگ را در هر پست استفاده می کردم و به نظرم این عدد یک عدد معجزه کننده است.

حقیقت این است که در روزهای اول کسی به کامنت های شما زیاد توجه نمی کند ولی این هشتگ ها در رشد اینستاگرام و بالا بردن فالوور اینستاگرام شما بسیار موفق عمل می کنند. در واقع فالوورهای ابتدایی شما اغلب به دنبال تگ کردن دوستان خود با پست های شما هستند.

البته در نظر داشته باشید که با افزایش فالوور اینستا بسیاری از فالوورها پست های شما را خواهند خواهند. اما اگر هدف بالا بردن بازدید اینستاگرام و افزایش جذب فالوور اینستاگرام است هشتگ روش بسیار موثری است.

وقتی صفحه اینستاگرام شما توانست در بدست آوردن فالوور زیاد اینستاگرام موفق عمل کند و رنک پیج شما در واقع بالا رفت  از هشتگ هایی که کلمه کلیدی شما را شکل می دهند بیشتر استفاده کنید.

اگر انتخاب هشتگ اینستاگرام با دقت زیاد انجام شود، هدف گذاری اینستاگرام شما دقیق بوده و می تواند مخاطب هدف را خوب شناسایی کند و این یکی از روش های موثر افزایش فالوور اینستاگرام است.

به یاد داشته باشید که از هشتگ های عمومی کمتر استفاده کنید مانند #love یا #picoftheday و یا #عشق و از این دست هشتگ ها شانس بازدید شما را کاهش می دهند.

۷- از نوشته های پست های اینستاگرام خود در پست های وبلاگ نیز استفاده کنید.

اگر وبلاگ شخصی و یا وبلاگ تجاری و شرکتی دارید می توانید لینک صفحه اینستاگرام خود را در وبلاگ خود قرار دهید و مطالبی که در اینستاگرام خود انتشار می دهید را در پست های وبلاگ نیز مورد اشاره قرار دهید.

حتی می توانید در وب سایت خود قسمتی داشته باشید که مطالب اخیری که در اینستاگرام انتشار داده اید را نشان دهد.

مثلا اگر در زمینه مد کار می کنید می توانید عکسی که در اینستاگرام اشتراک گذاشته اید را در وب سایت خود نیز نمایش دهید و از مخاطبین وب سایت خود بخواهید برای نمونه های بیشتر اقدام به فالو کردن اینستاگرام شما بکنند.

عباراتی مانند کلیک کنید، مشاهده کنید، برای دیده نمونه های بیشتر وارد شوید و غیره کاربردی هستند.

هر چه افراد بیشتری از وبلاگ شما بازدید کنند احتمال بازدید اینستاگرام از طریق وبلاگ شما افزایش می یابد و به تبع آن شانس افزایش فالوور اینستاگرام از طریق وبلاگ برای شما ایجاد خواهد شد.

البته می دانم که اگر وب سایت فعالی نداشته باشید برای افزایش فالوور اینستاگرام این روش زیاد از حد طولانی خواهد شد. اما در هر صورت افرادی که بخصوص وب سایت خوبی دارند می توانند روی این روش برای بالا بردن فالوور اینستا خود حساب ویژه ای باز کنند.

 

۸- فالوور های پیج رقبای خود را فالوو کنید

برای بالا بردن فالوور اینستاگرام خودتان باید افرادی که به دنبال برند های شبیه شما هستند را پیدا کنید. کدام صفحات اینستاگرام اصلی ترین بند های رقیب شما هستند؟ 

آنها را پیدا و یادداشت کنید.  سپس پست های آنها را باز کنید و ببینید چه کسانی برای پست آنها کامنت نویسی کرده اند. آنها را فالوور کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

نکته بسیار مهمی را در این رابطه به یاد داشته باشید. برای این کار بهتر است از رقبای کوچکتر شروع کنید. چرا؟ برند های بزرگ مشتریان وفادارتری دارند.

اگر شما بخواهید آنها را ترغیب کنید که شما را انتخاب کنند شانس کمتری خواهید داشت زیرا برند های مشهور تر از شما هم فالوور بیشتر اینستاگرام دارند و هم اعتبار اجتماعی بیشتری نسبت به شما دارند.ب

وقتی شما با فالوور اینستاگرام رقیبا خود وارد تعامل می شوید نباید او را با جملات همیشگی که برای دیگران می نویسید ترغیب کنید.

باید از پیام های مفهومی تر و بهتر استفاده کنید.  اگر از شما سوالی را بخصوص زیر پست اینستا شما پرسیدند  حتما به آنها جوابی بدهید که انتظار دارند.

اگر در جواب دادن کامنت اینستاگرام مهارت خوبی پیدا کنید شانس بدست آوردن فالوور بیشتر و جذب فالوور بیشتر برای اینستاگرام خودتان را خواهید داشت.

 

نکات بسیار مهم برای استفاده از ربات اینستاگرام چیست؟

نکات بسیار مهم برای استفاده از ربات اینستاگرام چیست؟


امروزه اینستاگرام به یکی از بزرگترین بازارهای سرگرمی و کسب و کار تبدیل شده است. هر کس به مقتضیات خود وارد این دنیا می شود و تقریبا هیچ کس دست خالی از این دنیای پر پیچ و خم بیرون نمی آید.


تمامی افراد با رویکرد تجاری و کسب درآمد از اینستاگرام وارد این شبکه اجتماعی نمی شوند اما برای همه افراد به نوعی داشتن فالوور زیاد اینستاگرام اهمیت پیدا کرده است و بخصوص بسیاری از افرادی که به دنبال کسب و کار و تبلیغات هستند افزایش فالوور اینستاگرام را به عنوان بزرگترین هدف خود در این شبکه اجتماعی قرار داده اند.

 

البته الزاما داشتن فالوور زیاد اینستاگرام به معنی موفقیت در این شبکه اجتماعی نیست و نباید به هر قیمت برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تلاش کرد.  ارزش یک پیج اینستاگرام هم به فالوور ها و هم به میزان تعامل و مشارکت فالوور اینستاگرام آن پیج وابسته است.


برند سازی، بازاریابی، تبلیغات، فروش و بسیاری دیگر از فعالیت ها در اینستاگرام نیازمند داشتن فالوور واقعی و فعال هستند. فالوور فعال فالووری است که کلیپ اینستاگرام را مشاهده می کند، پست ها را لایک می کند، سوال و جواب می کند و یا کامنت نویسی می کند و دایرکت می فرستد و یا پست را برای دیگران نیز به اشتراک می گذارد.


این دست فعالیت ها برای ایجاد ارزش افزوده برای پیج اینستاگرام بسیار اهمیت دارد  و به همین دلیل خرید فالوور اینستاگرام و بالا بردن تعداد فالوور اینستاگرام تنها نمی تواند جوابگو باشد.

اما یکی از راه هایی که در سال های اخیر توانسته هزینه های جذب فالوور اینستاگرام و این هم از نوع فالوور واقعی و فعال اینستاگرام را کاهش دهد و در کنار آن سرعت افزایش فالوور را بالا ببرد استفاده از ربات اینستاگرام است. ربات اینستاگرام ترکیبی از تمامی فعالیت هایی که یک فالوور و یا یک کاربر فعال اینستاگرام انجام می دهد را شامل می شود.

یعنی این ربات می تواند فالو کند، فالوور اینستا جذب کند، لایک کند، ویو کند و کامنت نویسی کند و یا حتی دایرکت بفرستد. ربات اینستاگرام می تواند ا طرف شما در محیط های مشخص فعالی کند، کاربران و پیج های مشخصی را عمدتا دنبال کند و تماما به صورت تمام وقت و با سرعت خیره کننده و بسیار بالا و یا با سرعت معمولی ولی بسیار هوشمند عمل کند.

اما استفاده از ربات اینستاگرام نیازمند رعایت برخی از نکات بسیار مهم است که اگر رعایت نشود می تواند خطراتی برای پیج بخصوص برای مسدود شدن و یا بن شدن پیج به همراه داشته باشد که اگر این اتفاق بیافتد برای بازگرداندن اکاننت اینستاگرام با مشکلی عدیده ای مواجه خواهیم شد و گاها حتی این کار نشدنی است و تمامی هزینه ها دور ریخته خواهد شد.


اول از همه  باید این نکته را در نظر بگیرید  که به کار گرفتن ربات اینستاگرام به هیچ عنوان غیر قانونی و اشتباه نیست و این کار به نوعی برون سپاری وظایف یک مدیر شبکه اجتماعی و یا مدیر اینستاگرام است. بنابراین برای استفاده از ربات نگران قانونی نبودن آن نباشید.

اما در نظر داشته باشید که خود اینستاگرام با فعالیت ربات مخالف است و اگر متوجه این موضوع بشود که شما از ربات استفاده می کنید فورا پیج شما را مسدود می کند. از این رو داشتن یک ربات اینستاگرام زمانی می تواند مهم و تاثیر گذار باشد که فعالیت این ربات بصورت مدیریت شده و برنامه ریزی شده باشد و نباید با سرعت زیاد و یا فعالیت غیر واقعی باعث مشکوک شدن اینستاگرام شوید.


برای استفاده از ربات اینستاگرام بهتر است نکات زیر را حتما رعایت کنید:


هر ربات را تنها برای یک اکانت اینستاگرام استفاده کنید. جذب فالوور برای اکانت های مختلف با یک ربات اولا زمان بر است و دوما روند کاری شما به صورت مشکوکی ادامه خواهد یافت و این باعث می شود فعالیت ربات شما فاش شود. ضمن اینکه بهتر است از چند ربات برای یک پیج هم به هیچ عنوان استفاده نکنید زیرا همپوشانی فعالیت های این ربات ها باعث اختلال در عملکرد پیج و رو شدن فعالیت ربات باشد.

ربات یک عنصر فعال است که با فالو کردن، لایک کردن، کامنت نویسی و یا ویو کردن ویدئوها دیگران را ترغیب می کند تا به پیج شما سر بزنند و این الزامی ندارد که آنها حتما شما را فالو کنند. در نظر داشته باشید که همیشه داشتن یک محتوای عالی و فوق العاده بهترین راه جذب فالوور اینستا است و نباید فکر کنید که ربات قرار است برای شما معجزه کند. بنابراین زمانی اقدام به انتخاب ربات بکنید که حداقل نوع محتوا و به روز رسانی محتوای شما جلب توجه کند و خلاقانه و با کیفیت باشد.

حتما در تنظیمات ربات اینستاگرام مشخص کنید که نوع فالوور شما چه افرادی باشند. در واقع باید تعیین کنید که جامعه هدف شما چه کسانی باید باشند. برای این کار باید از خود بپرسید که قرار است فالوور واقعی شما چه کسی باشد، چه کسانی این نوع محتوا را مطالعه و یا می بینند، رقبای شما چه کسانی هستند، در چه موقعیت جغرافیایی باید باشند و یا چه نوع هشتگ هایی را بیشتر جستجو می کنند. این باعث می شود تا شما ضمن شناخت رقبا بتوانید بهترین استراتژی را برای جذب فالوور و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشید. ضمن اینکه تمامی این موارد در تنظیمات ربات دیده شده است.


اگر دوره ای برای آنفالو کردن فالوورهای خود در نظر نگرفته اید ، حتما در تنظیمات ربات یک دوره برای آن در نظر بگیرید. ربات تنها می تواند ۷۵۰۰ نفر را دنبال یا فالو کند و اگر به این میزان نزدیک شود فعالیت ربات اینستاگرام متوقف می شود. بنابراین برای بهتر عمل کردن ربات و بالا بردن سرعت فعالیت ربات بهتر است تعداد فالووینگ های خود را افزایش ندهید و نهایتا تا ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ فالووینگ بیشتر نداشته باشید.


ربات را در روز چند بار روشن و خاموش کنید. اجازه دهید تلاشو اکتیویتی ربات مثل یک ادم باشد و نباید این فعالیت بیش از حد باشد. مواقعی را در نظر بگیرید که بیشترین احتمال را می دهید که افراد بیکار بوده و یا در اینستاگرام باشند. مثلا شب ساعت ۹ تا ۱۲ شب و یا ظهر از بین ساعت ۱۳ تا ۱۵ می تواند زمان مناسبی باشد. اما در زمان هایی که نیاز ندارید حتما ربات را خاموش کنید.

ربات از طرف شما فعالیت می کند، هشتگ، کامنت و محتوا را باید شما تامین کنید و نباید صرفا به فعالیت ربات تکیه کنید. در نظر داشته باشید که به عنوان یک انسان باید پست ها را انتشار دهید. از این رو گذاشتن کپشن برای محتواها، تعیین هشتگ و یا جواب دادن به کامنت ها و سوالات فالوور اینستاگرام را فراموش نکنید.

در تنظیمات کامنت ربات حتما کامنت هایی را قرار دهید که به نظر مصنوعی و غیر واقعی نباشند. کامنت در جذب فالوور اینستاگرام بسیار موثر است و نباید دست کم گرفته شود.

یکی از اساسی ترین موضوعات برای انتخاب ربات این است که متناسب با آخرین تغییرات اینستاگرام به روز رسانی شود. این نکته را زمانی می توانی اطمینان یابید که ربات با مرتبا به روز رسانی شود.

نکته دیگر گه باید به این توجه کنید که بهتر است ربات هایی را انتخاب کنید که تیم پشتیبانی خوبی داشته باشد. در هر صورت ربات یک نرم افزار تحت وب است که نیاز به ارائه خدمات مختلف به مشتری دارد. از این رو به هیچ عنوان اقدام به خرید رباتی که تیم پشتیبانی خوبی ندارد نکنید.

3 مزیت باور نکردنی برای برند ها

مزایای اینستاگرام امروزه بر هیچکس پوشیده نیست و اکثر ما می دانیم که اینستاگرام یک بستر عالی برای ساخت محتواهای بصری است که هر نوع کسب و کاری می تواند از آن بهره ببرد. با این حال، هنوز هم مدیران کسب و کارهایی هستند که معتقدند که از این ابزار فوق العاده نمی توان برای بهبود و ارتقا برند استفاده کرد.

این افراد متصورند که اینستاگرام تنها برای سرگرمی کاربرد دارد. اما 300 میلیون کاربر فعال این اپلیکیشن به رشد کسب و کارهای بسیار زیادی کمک کرده است. در هر حال اگر قبول ندارید که مزایای اینستاگرام چیزی فراتر از آنچیزی است که مردم از آن برای سرگرمی استفاده کنند، ما 5 دلیل اساسی به شما ارائه خواهیم کرد که نشان می دهند اینستاگرام چه مزیت هایی برای رشد برندها می تواند داشته باشد.

مزیت های اینستاگرام برای رشد کسب و کارها


ارتباط با مشتریان


وقتی صحبت از ارتباط با مشتریان در دنیای آنلاین می شود، برخی از صاحبان کسب و کار ذهنشان به سمت فیسبوک، توییتر یا تلگرام می رود. اگر جزو این افراد هستید، ممکن است از شنیدن اینکه اینستاگرام یکی از فعال ترین و جذاب ترین پایگاه های کاربری را دارد تعجب کنید.


در حقیقت، یک گزارش از تحقیقات فورستر نشان داد که در اینستاگرام در هر فالویی که انجام می شود، 120 برابر بیشتر از توییتر تعامل ایجاد خواهد شد.

اینستاگرام با چنین تعامل بالایی بستر مناسبی برای برقراری ارتباط با مشتریان، بررسی بازخورد آن ها و ایجاد روابطی است که از طریق آن ها می توانید فروش محصولات یا خدمات برند خود را چندین و چند برابر کنید.

شما می توانید عکسی از یک محصول جدید را به اشتراک بگذارید و از دنبال کننده های خود نظر را بپرسید یا درخواست کنید که یک نگاه اجمالی به یک ایده یا طرح کسب و کار شما داشته باشند تا متوجه شوید که علاقه ای نشان می دهند یا خیر و یا این که علاقه ای به محصول شما دارند یا خیر.

فهمیدن اینکه مردم چه چیزهایی دوست دارند

ممکن است شما متوجه این موضوع نشده باشید اما مخاطبین هدف شما ممکن است از قبل اینکه شما در اینستاگرام شروع به فعالیت کنید، به اشتراک گذاری پست هایی مرتبط با برندتان و صحبت در مورد تجارت شما در اینستاگرام پرداخته باشند.

این امر به ویژه اگر کسب و کار شما دارای مکانی ثابت باشد که مشتریان به طور منظم از آن بازدید می کنند، بیشتر صدق می کند.

رستوران ها نمونه بارز این مسئله هستند. مردم عاشق به اشتراک گذاشتن عکس غذاهای مورد علاقه خود هستند. با استفاده از اینستاگرام آن ها می توانند عکس های غذاهایشان را به اشتراک بگذارند و با تگ کردن لوکیشن شما، به فالوورهای خود اطلاع دهند که در چه مکانی از این غذایی که به اشتراک گذاشته اند، لذت می برند.

اما این مسئله محدود به رستوران ها نمی شود؛ مردم عاشق به اشتراک گذاشتن تصاویر متنوع از مکان های مختلف هستند. هنگامی که آنها لوکیشن کسب و کار شما را تگ می کنند، دوستانشان این مکان را می بینند و در حقیقت آن ها از طرف شما برندتان را تبلیغ می کنند.

اگر جزو چنین کسب و کارهایی هستید، با یک جستجوی ساده در اینستاگرام می توانید متوجه شوید که کاربران چقدر لوکیشن برند شما را تبلیغ کرده اند.


دسترسی به مشتریان جدید در اینستاگرام چگونه امکان پذیر است؟


اینستاگرام پیدا کردن عکس های جدید، افراد جدید و مشاغل جدید را آسان می کند.

یکی از راه هایی که مردم می توانند مطالب جدید را در اینستاگرام پیدا کنند، هشتگ است . مشابه سایر شبکه های اجتماعی، وقتی شخصی هشتگی را در پستی در اینستاگرام قرار می دهد، در واقع یک لینک بین جستجوگر و تولید کننده هشتگ ایجاد می شود و می توانید تمام عکس هایی را که با استفاده از آن هشتگ به اشتراک گذاشته شده است، مشاهده کنید.

مثلا برای رستوران ارم شاندیز که مشتریانش بیشتر به دنبال سفارش شیشلیک در این رستوران هستند، هشتگ “شیشلیک”راهی عالی برای یافتن مشتریانی است که علاقه مند به این برند هستند. استفاده از هشتگ های محلی نیز می تواند در این زمینه مفید باشد.

همچنین می توانید از هشتگ برای یافتن مشتری های  فعال تر استفاده کنید. به عنوان مثال، پیجی که مربوط به یک کلینیک حیوانات خانگی است، می تواند با استفاده از هشتگ های مرتبط، افرادی که در محدوده کسب و کار او هستند را پیدا کند و با آن ها ارتباط بگیرد.

 

آیا خرید فالوور برای پیج اینستاگرام مناسب است؟

بسیاری از برند ها و کسب و کارها به دنبال ایجاد ارزش افزوده برای برندشان، شناخته شدن بیشتر، فروش بیشتر و سایر موارد از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام برنامه ریزی های زیادی انجام می دهند.




حتی برخی با استاده از تاکتیک های مختلف با افزایش فالوور در این شبکه اجتماعی به خدمات جانبی کسب و کارها می پردازند و از این طریق به کسب درآمد از اینستاگرام مشغول هستند. با ما همراه باشید تا ببینیم خرید فالوور اینستاگرام طبق تجربه برای افزایش درامد از اینستاگرام مناسب است!

 

هر چند که اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی سرگرم کننده و اجتماعی در ابتدا راه اندازی شد اما تردید نیست که امروز به بالغ بر 100 ها میلیون کاربر فعال این شبکه اجتماعی به یکی از اصلی ترین قطب های استراتژی های کسب و کار تبدیل شده است. این نکته اهمیت کسب درآمد از اینستاگرام و ایده های فروش بیشتر، را بهتر نشان می دهد.

برای داشتن فالوورهای زیاد، باید به فکر استفاده از راه های افزایش فالوور اینستاگرام بود. با افزایش فالوور اینستا می توان به راحتی به جامعه بسیار زیادی دسترسی داشت. با تبلیغات، بازاریابی و غیره برند سازی کرد و فروش بیشتر را تجربه کرد.

جذب فالوور اینستاگرام را باید تنها راه موفقیت در اینستاگرام برای مقاصد تجاری میدانیم. اما آیا هر نوع فالووری می تواند در این موفقیت ما را یاری دهد؟ یا فقط با فالوور فعال و واقعی اینستاگرام است که ما به اهداف تجاری خود می رسیم؟


جذب و افزایش فالوور اینستاگرام


شکی نیست که فالوور واقعی و فعال اینستاگرام بزرگترین نیاز کسب و کارها برای تبلیغات و فروش بیشتر می باشد. در واقع باید توجه داشت تنها هدف برندسازی ، فروش و بازاریابی و یا به عبارت دقیق کسب درآمد از اینستاگرام در بازاری موفق است که فالووری واقعی داشته باشد و با این فالوورها تعامل برقرار شود


چگونه میتواینم جذب فالوور واقعی در صورت فعالیت در اینستاگرام داشته باشیم؟

برای جذب فالوور با فعالیت عادی در اینستاگرام چاره ای ندارید جز تلاش بسیار زیاد، داشتن وقت و زمان کافی، و البته نداشتن عجله و شتاب زیاد. قبلا در مقاله های دیگر نحوه جذب و افزایش فالوور را برای شما توضیح دادیم.

استفاده از بیو مناسب، داشتن پست های با کیفیت و محتوای عالی، تعامل با کاربران و فالوور اینستاگرام، نوشتن کامنت های مختلف برای جذب فالوور، استفاده از هشتگ، تگ و غیره از راه هایی است که برای جذب فالوور واقعی نیاز خواهید داشت. اما روزانه با این روش باید منتظر نهایتا چند فالوور باشید که شاید تعداد آنها به انگشتان دست هم نرسد.


جذب و افزایش فالوور از راه تبلیغات


یکی از روی بورس ترین راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام برای کسب و کارهای بزرگ و افراد دارای شرایط مالی مناسب، استفاده از تبلیغات است. در تبلیغات محتوایی تولید می شود که مخصوص انتشار در سایر شبکه های مجازی و یا پیج های اینستاگرام انتشار است.

تبلیغ در پیج اینستاگرامی که دارای مخاطب و فالوور بسیار زیاد اینستاگرام باشد باعث می شود پیج شما بیشتر دیده شود. معمولا صاحبین پیج مبالغ زیادی را دریافت می کنند که پیج شما را معرفی و از فالوورهای خود بخواهند شما را فالوو کنند.

در این شرایط هزینه حرف اول را می زند و هر چه بیشتر پول تبلیغات بدهید، فالوور واقعی و فعال بیشتری به دست خواهید آورد. باز هم در این روش افزایش فالوور خیلی با سرعت زیادی اتفاق نمی افتد و باز هم به بازه زمانی حداقل، چند ماهه نیاز است.


افزایش فالوور با استفاده از ربات اینستاگرام


ربات اینستاگرام یک نرم افزار تحت وب است که در زمان فعالیت خود به جذب فالوور واقعی می پردازدربات اینستاگرام در واقع پنلی دارد که در آن تعیین می کنید که چه نوع فالوور، چه تعداد، با چه سرعت، چند فالو و یا آنفالو و در چه محدوده زمانی و مکانی برای شما انجام شود.

با روشن شدن ربات ، تمامی افرادی که در تعاریف شما قرار دارند مورد هدف ربات قرار می گیرند. کم کم شناسایی و با ایجاد تعامل با آنها ، کاربران ترغیب به فالو بک و یا مشاهده و لایک پست های شما می شوند.

انتخاب ربات اینستاگرام اهمیت زیادی دارد زیرا ممکن است باز هم ربات اگر مناسب نباشد تنها برای شما فالوور غیر فعال بیاورد. و یا پیج شما را به خطر بیاندازد و باعث مسدود شدن پیج شما شود. اما در صورت انتخاب درست ربات اینستاگرام می توانید به راحتی از خدمات افزایش فالوور آن استفاده کنید و پیج خود را بالا ببرید.

اما استفاده از ربات اینستاگرام هم نمی تواند در زمان شما صرفه جویی کند. ربات هم برای جذب فالوور و افزایش فالوور واقعی شما اگر حتی به خوبی هم انتخاب شده باشد به زمان نیاز دارد. یعنی شاید یک ماه و یا 2 ماه برای رسیدن به میزان فالوور هدف باید زمان داشته باشید.


خرید فالوور اینستاگرام


راه چهارم و البته مورد بحث ما، خرید فالوور اینستاگرام است. اساسا زمانی که شما اقدام به خرید می کنید تا زمانی که اقدام به جذب فالوور واقعی می کند تفاوت های زیادی را رقم زده اید.

به یاد داشته باشید که خرید فالوور برای این هدف اهمیت زیادی دارد. افزایش فالوورهای شما می تواند از بین فالوورهای فیک باشد یا با فالوورهای فعال و واقعی اینستاگرام.

سایت هایی که کار افزایش فالوور فیک می دهند یک عدد دقیق فالوور را بلافاصله به پیج شما اضافه می کنند ، مثلا 30.000 فالوور ظرف مدت یک ساعت به پیج شما افزوده می شوند

سایت هایی که کار فروش فالوور واقعی به شما می کنند در مدت زمان مثلا دو یا سه روز این تعداد فالوور اینستاگرام را به پیج شما اضافه می کنند. کاربران زیادی برای خرید فالوور اینستاگرام وارد سایت می شوند و با پرداخت هزینه ای تعدادی فالوور فعال دیگر را که از این سایت خدمات دریافت می کنند به پیج خود اضافه می کنند.

انتخاب اکانت های فعال، کم و زیاد شدن فالوورها، اضافه شدن لایک، کامنت و غیره از نشانه های فالوور فعال اینستا است که باید در زمان خرید فالوور در نظر داشته باشید.


چگونه خرید فالوور به رشد پیج ما و کسب درآمد اینستاگرام به ما کمک می کند؟ایا خرید فالوور به رشد پیج کمکی میکند؟


شما خود را راننده یک ماشین آخرین سیستم رالی در نظر بگیرید که قرار است در میدان رقابت حضور پیدا کنید. تمامی رقبا شما خودروهای ضعیف تری دارند و برخی نیز مشابه شما و تعدادی احتمال دارد خودرو بهتری از شما داشته باشند. درست همانند بازار رقابت تجاری. خودرو شما تقویت شده، برنامه ریزی شده است و طبق محاسبات شما می تواند در کمترین زمان همه رقبا را پشت سر بگذارد


اما این خودرو برای اثبات توانایی خود باید حرکت کند. و در مسیر راه به تمامی حضار در پیست رالی و تمامی تماشاگران آنلاین و آفلاین تلویزیون و برنامه های اینترنتی اثبات کند که برندی موفق است. و می تواند با بهترین ها رقابت کند. تا زمانی که حرکت نکرده باشید نمی توانید این ادعا را ثابت کنید. نکته مهم این است که شما برای حرکت نیاز به موتور قدرتمند دارید.


خرید فالوور اینستاگرام یا موتور خودرو مسابقه؟


در واقع عددی فالوور پیج اینستاگرام شما به نوعی فریب دهنده است و باعث می شود که کانون توجه قرار بگیرید. این عدد باعث حرکت شما می شود. و هر چه بر تعداد آن افزوده شود و طبیعی تر باشد باعث سرعت بیشتر و رقابت بهتر می شود.

در طول این مسیر قطعا تمامی تماشاگران نیز شما را مشاهده و برای خرید خودرو شما و یا شرط بندی روی موفقیت شما ترغیب می شوند.

موتور پیج شما با هر عدد فالوور بیشتر روان تر می شود و راحت تر حرکت می کند. این اتفاقی است که خرید فالوور اینستا برای شما رقم می زند. بعد از این مرحله است که فالوورهای فعال تر و بیشتر به سمت پیج شما می آیند و باعث برند سازی و موفقیت بیشتر شما می شوند.

بهتر است در خرید فالوور دقت کنید که از همان ابتدا موتور پیج خود را قدرتمند انتخاب کرده باشید و با قدرت شروع کنید.


آشپزانی که اینستاگرام را آشپزخانه خود کرده اند


آشپزهای معروف اینستاگرام! عبارتی که این روزها خانم های خانه دار بیش تر به دنبال یافتن آن و دنبال کردن شان هستند.

یک دسته از پیج هایی که در اینستاگرام طرفداران بسیاری برای خود جمع کرده اند و با قدرت هم ادامه می دهند پیج های آشپزی است. این پیج ها طرفداران بسیاری از بین خانم ها و آقایان دارند.

و هر روزه با انتشار پست هایی در ارتباط با آشپزی و پخت کیک و شیرینی، خود را بیش از پیش اثبات می کنند

 

آیا به فکر راه اندازی یک پیج آشپزی در اینستاگرام هستید؟

اینستاگرام روز به روز گسترده می شود و کاربران زیادی را به خود جذب می کندافزایش فالوورهای اینستاگرام به یک فرصت تبدیل شده است که هر کسی بتواند از آن کسب درآمد کند. شما می توانید با کمک ارائه و فروش یک خدمت یا کالا از اینستاگرام درآمدزایی داشته باشید یا اینکه از طریق تبلیغاتی که در پیج خود می گیرید به کسب درآمد برسید. هرچند که هر دو این موارد با یک دیگر نیز امکان پذیر است.

پیج های آشپزی، پیج هایی هستند که می توانند هر دو راه کسب درآمدی را برای شما به وجود بیاورند. از طرفی می توانید تبلیغات در پیج خود داشته باشید و از طرف دیگر می توانید سفارشات پخت و تولید انواع مواد غذایی و غذاها را بر عهده بگیرید.

راه اندازی پیج اینستاگرام برای خانم هایی که دوست دارند در منزل مشغول به کار باشند و امکان کار بیرون از منزل را ندارند نیز گزینه مناسبی است. امروز به سراغ 3 آشپز معروف اینستاگرامی رفته ایم تا فوت و فن های یک پیج خوب را بشناسیم.

اما قبل از اینکه بررسی های خود را شروع کنیم بهتر است نکاتی که در ادامه خواهیم گفت را مد نظر قرار دهیم.

چگونه پیج های معروف آشپزی در اینستاگرام را بررسی کنیم؟

همان طور که گفتیم یکی از راه هایی که می توانید سریع تر در اینستاگرام موفق شوید و یک پیج خوب برای آشپزی غذا و دسر در آن داشته باشید بررسی پیج های موفق در این زمینه است. اما ابتدا باید نحوه بررسی کردن را یاد بگیریم.

برای یک بررسی خوب پیج های آشپزی قدم های زیر را مرور کنید:

الف: تصاویر پروفایل ها و اسم پیج ها را نگاه کنید.

زمانی که در اینستاگرام در حال گشت و گذار هستید و به پیج بزرگی می رسید به اسم پیج و عکس پروفایل آن دقت کنید. ببینید بیشتر پیج های اینستاگرامی از چه نوع پروفایل و اسمی استفاده می کنند. آیا بیشترشان دارای اسم و پروفایل مرتبط با کارشان هستند یا بیشتر شخصی با اسم و عکس خودشان است؟

بد نیست خودتان را به جای فالوورهای پیج قرار دهید و ببینید کدام گزینه را برای یک پیج مشهور آشپزی می پسندید؟

ب: بیو نویسی را یاد بگیرید

بیو نوشتن مهارت مهمی است که باعث می شود در سرچ های اینستاگرام بالا بیایید. هم چنین افرادی که به پیج شما سر می زنند با مطالعه بیوی شما تصمیم می گیرند شما را دنبال کنند یا نه؟ گذاشتن هشتگ ها در بیو فراموش نشود.

ج: چه چیزهایی در هایلایت استوری قرار دارد؟

نحوه دسته بندی هایلایت ها و کاورهای آن می تواند به شما برای داشتن یک هایلایت خوب ایده دهد.

د: چگونه از غذاهای خود عکس بگیرید

عکس گرفتن از غذاها و محصولات همیشه یک دغدغه اصلی و اساسی برای ادمین های پیج اینستاگرام می باشد. می توانید با دقت به عکس ها نگاه کنید و از رنگ بندی، نحوه دیزاین و محیط اطراف آن ایده بگیرید.

ه: کپشن نویسی را بیاموزید

کپشن نویسی در پیج های آشپزی ممکن است کمی سخت به نظر برسد. زیرا شما مجبور به نوشتن کپشن های طولانی هستید و باید فالوورهای خود را به خواندن کپشن هایتان ترغیب کنید. ببینید پیج های بزرگ آشپزی چگونه کپشن می نویسند و تا چه اندازه در کار خود موفق هستند؟

و: چگونه افزایش فالوور برای خود به ارمغان می آورند

به اتفاقاتی که در پیج های بزرگ آشپزی می افتد بی توجه نباشید. نحوه پاسخ گویی به فالوورهای پیج، روش استوری گذاری، مسابقه ها، تبادل پیج و … همه روش های متنوعی برای افزایش فالوور فعال در اینستاگرام هستند.

ز: از دستورهای آشپزی فالوورهای خود استقبال کنید

همواره از فالوورهای خود بخواهید تا دستورهای عالی خود را برای شما بفرستند. و سپس با ذکر اکانت خودشان در پیج تان منتشر کنید. این کار هم باعث می شود که تولید محتوا برای شما راحت تر انجام شود و مانند یک پست رایگان برای شماست. و هم اینکه باعث افزایش صمیمیت ، تعامل و در نتیجه نرخ اینگیجمنت بالاتر در میان فالوورهای شما خواهد شد.

در ادامه 3 آشپز معروف اینستاگرامی را معرفی می کنیم و تلاش می کنیم برای یاد گرفتن داشتن یک پیج آشپزی خوب آن ها را از زوایای مختلف بررسی کنیم. اگر شما هم علاقه مند به آشپزی و دسر در اینستاگرام هستید، در این قسمت مقاله با ما همراه باشید.

1- پخت بهترین دستورها در آَشپزخانه اینستاگرامی سوزان شریعت

سوزان شریعت هم اکنون با 284 هزار فالوور و نرخ اینگیجمنت 4.13% یکی از پرطرفدارترین پیج های آشپزی اینستاگرام است. بیو خانم شریعت به خوبی گویای زمینه فعالیت او و راه های ارتباطی دیگر، جز اینستاگرام او می باشد.

آیا به فکر راه اندازی یک پیج آشپزی در اینستاگرام هستید؟

اینستاگرام روز به روز گسترده تر می شود و کاربران زیادی را به خود جذب می کندافزایش فالوورهای اینستاگرام به یک فرصت تبدیل شده است که هر کسی بتواند از آن کسب درآمد کند. شما می توانید با کمک ارائه و فروش یک خدمت یا کالا از اینستاگرام درآمدزایی داشته باشید یا اینکه از طریق تبلیغاتی که در پیج خود می گیرید به کسب درآمد برسید. هرچند که هر دو این موارد با یک دیگر نیز امکان پذیر است.

پیج های آشپزی، پیج هایی هستند که می توانند هر دو راه کسب درآمدی را برای شما به وجود بیاورند. از طرفی می توانید تبلیغات در پیج خود داشته باشید و از طرف دیگر می توانید سفارشات پخت و تولید انواع مواد غذایی و غذاها را بر عهده بگیرید.

راه اندازی پیج اینستاگرام برای خانم هایی که دوست دارند در منزل مشغول به کار باشند و امکان کار بیرون از منزل را ندارند نیز گزینه مناسبی است. امروز به سراغ 3 آشپز معروف اینستاگرامی رفته ایم تا فوت و فن های یک پیج خوب را بشناسیم.

اما قبل از اینکه بررسی های خود را شروع کنیم بهتر است نکاتی که در ادامه خواهیم گفت را مد نظر قرار دهیم.

چگونه پیج های معروف آشپزی در اینستاگرام را بررسی کنیم؟

همان طور که گفتیم یکی از راه هایی که می توانید سریع تر در اینستاگرام موفق شوید و یک پیج خوب برای آشپزی غذا و دسر در آن داشته باشید بررسی پیج های موفق در این زمینه است. اما ابتدا باید نحوه بررسی کردن را یاد بگیریم.

برای یک بررسی خوب پیج های آشپزی قدم های زیر را مرور کنید:

الف: تصاویر پروفایل ها و اسم پیج ها را نگاه کنید.

زمانی که در اینستاگرام در حال گشت و گذار هستید و به پیج بزرگی می رسید به اسم پیج و عکس پروفایل آن دقت کنید. ببینید بیشتر پیج های اینستاگرامی از چه نوع پروفایل و اسمی استفاده می کنند. آیا بیشترشان دارای اسم و پروفایل مرتبط با کارشان هستند یا بیشتر شخصی با اسم و عکس خودشان است؟

بد نیست خودتان را به جای فالوورهای پیج قرار دهید و ببینید کدام گزینه را برای یک پیج مشهور آشپزی می پسندید؟

ب: بیو نویسی را یاد بگیرید

بیو نوشتن مهارت مهمی است که باعث می شود در سرچ های اینستاگرام بالا بیایید. هم چنین افرادی که به پیج شما سر می زنند با مطالعه بیوی شما تصمیم می گیرند شما را دنبال کنند یا نه؟ گذاشتن هشتگ ها در بیو فراموش نشود.

ج: چه چیزهایی در هایلایت استوری قرار دارد؟

نحوه دسته بندی هایلایت ها و کاورهای آن می تواند به شما برای داشتن یک هایلایت خوب ایده دهد.

د: چگونه از غذاهای خود عکس بگیرید تا جذاب تر به نظر برسد

عکس گرفتن از غذاها و محصولات همیشه یک دغدغه اصلی و اساسی برای ادمین های پیج اینستاگرام می باشد. می توانید با دقت به عکس ها نگاه کنید و از رنگ بندی، نحوه دیزاین و محیط اطراف آن ایده بگیرید.

ه: کپشن نویسی را بیاموزید و آن را جذاب کنید

کپشن نویسی در پیج های آشپزی ممکن است کمی سخت به نظر برسد. زیرا شما مجبور به نوشتن کپشن های طولانی هستید و باید فالوورهای خود را به خواندن کپشن هایتان ترغیب کنید. ببینید پیج های بزرگ آشپزی چگونه کپشن می نویسند و تا چه اندازه در کار خود موفق هستند؟

و: چگونه افزایش فالوور برای خود به ارمغان می آورند

به اتفاقاتی که در پیج های بزرگ آشپزی می افتد بی توجه نباشید. نحوه پاسخ گویی به فالوورهای پیج، روش استوری گذاری، مسابقه ها، تبادل پیج و … همه روش های متنوعی برای افزایش فالوور فعال در اینستاگرام هستند.


ز: از دستورهای آشپزی فالوورهای خود استقبال کنید وان ها را به اشتراک بگذارید

همواره از فالوورهای خود بخواهید تا دستورهای عالی خود را برای شما بفرستند. و سپس با ذکر اکانت خودشان در پیج تان منتشر کنید. این کار هم باعث می شود که تولید محتوا برای شما راحت تر انجام شود و مانند یک پست رایگان برای شماست. و هم اینکه باعث افزایش صمیمیت ، تعامل و در نتیجه نرخ اینگیجمنت بالاتر در میان دنبال کننده های شما خواهد شد.