اینستاگرام مارکتینگ | آموزش بازاریابی با اینستاگرام

وب سایت در زمینه آموزش اینستاگرام و بازاریابی با اینستاگرام فعالیت دارد

اینستاگرام مارکتینگ | آموزش بازاریابی با اینستاگرام

وب سایت در زمینه آموزش اینستاگرام و بازاریابی با اینستاگرام فعالیت دارد

تبلیغات تلگرام | راهنمای کامل تبلیغات تلگرام

تبلیغات تلگرام یکی از راه‌های متداول تبلیغات آنلاین در این سال‌هاست که عمر چندای هم ندارد، اما بازدهی قابل توجهی دارد.

البته با فیلتر شدن تلگرام در سال 97 باردیدها در این پیام‌رسان به شدت افت کردن. اما حالا با گذشت دو سالاز آن روزها، بازدید تلگرام تقریبا به جایگاه قبلی خود بازگشته‌است.


اهداف تبلیغات تلگرام

تبلیغ در تلگرام با اهداف متفاوتی انجام می‌شود. ممکن است هدف شما از تبلیغ در تلگرام افزایش بازدید یک پست خاص، افزایش ممبر کانال شما و یا تبلیغ دیگر شبکه‌های اجتماعی در کانال شما باشد.

اما هدف شما هر کدام از مواردی که گفتم باشد، باید روش‌های تبلیغات تلگرام را بدانیم تا بتوانیم از ان به درستی استفاده کنیم





انواع تبلیغات تلگرام


تبلیغات بازدیدی تلگرام


احتمالا شما هم به علامت چشمی که در پایین پست‌های تلگرام هستند، برخوردید. عدد کنار آیکون چشم، درواقع همان تعداد بازدید پست‌ها در تلگرام می باشد.


هزینه

تبلیغات بازدیدی تلگرام در واقع اقتصادی‌ترین نوع تبلیغات در تلگرام است؛ چون شما فقط به تعداد بازدیدها هزینه می‌کنید. محتوایی که می‌خواهید تبلیغ کنید (ویدیو، عکس، بنر، گیف و…) را برای کانال مورد نظر ارسال می‌کنید و با توجه به بودجه‌ای که دارید یکی از کانال‌های پربازدید را انتخاب می‌کنید.

بعد از آنکه عدد بازدید به میزان مورد نظر شما خواهد رسید؛ مدیر کانال تبلیغ شما را حذف خواهد کرد.


مزایا و معایب

مزیت مهم این نوع تبلیغات این است که نیازی به بودجه هنگفت ندارد و شما به اندازه بودجه‌ای که دارید، بازدید سفارش می‌دهید. در واقع بودجه شما هدفمند مصرف می‌شود.

در عین حال شما اطمینان کافی دارید که بازدیدهای پستتان را با چشمان خود می‌بینید و می‌توانید بازدهی کمپین خود را به راحتی اندازه بگیرید.

باید حواستان به این نکته باشد، که کانالی که برای تبلیغ انتخاب می‌کنید، به شما مرتبط و بازدیدهای آن هدفمند باشد.

 

تبلیغات کلیکی تلگرام

تبلیغات کلیکی در تلگرام یکی دیگر از تبلیغات هدفمند و اقتصادی در این پیام‌رسان محبوب می باشد.


هزینه

در این نوع تبلیغ، همانطور که از اسمش پیداست، شما نسبت به تعداد کلیک‌هایی که روی تبلیغ شما می‌شود، هزینه پرداخت می‌کنید. مثلا به ازای 1000 کلیک بر روی تبلیغ، شما 100 هزار تومان به کانال میزبان پرداخت می‌کنید.


مزایا و معایب

این نوع تبلیغات هم مثل تبلیغات بازدیدی، مقرون به صرفه است. اما نکته‌ای که شاید این نوع تبلیغات را سخت کند، نیاز به سامانه‌های خاصی برای آگاهی از تعداد کلیک‌ها دارید.

همچنین ممکن است تعدادی از کلیک‌های تبلیغ شما فیک باشند و هزینه شما را بالا ببرند. تبلیغات کلیکی تلگرام را برای معرفی محصول یا وبسایتتان توصیه می‌کنم. اما برای افزایش اعضای کانال، گزینه مناسبی نیست.

 

تبلیغات ساعتی تلگرام


تبلیغات ساعتی پرطرفدارترین نوع تبلیغات در تلگرام است. اولین گزینه‌ای که به ذهن شما می‌رسد این است که به ازای ساعاتی که پست شما در کانال میزبان قرار می‌گیرد، هزینه پرداخت کنید. این نوع تبلیغات معمولا به صورت 12 و 24 ساعته ارائه می‌شود. اما بعضی از کانال‌های پرطرفدار، این نوع تبلیغات را در زمان‌های کوتاه‌تری مثل 4، 6 و یا 8 ساعته هم انجام می‌دهند.


هزینه

هزینه این تبلیغات هم به صورت ساعتی محسوب می‌شود. و شاید نسبت به تبلیغات بازدیدی و کلیکی، هزینه بیشتری داشته باشد. فقط اگر تبلیغاتی به جز 24 ساعته انتخاب می‌کنید، حواستان به زمان آن باشد که ساعات پربازدیدی باشند.


مزایا و معایب

مزیت‌ بزرگ این تبلیغ این است که ساعات طولانی در کانال‌های پربازدید دیده‌می‌شوید و احتمالا به مخاطبان هدف بیشتری دسترسی پیدا می‌کنید. این نوع تبلیغات را معمولا کانال‌های پرمخاطب و بزرگ انجام می‌دهند و محتوای شما به طیف گسترده‌ای از مخاطبان نشان داده‌می‌شود.

یکی از سختی‌های تبلیغات ساعتی، که نمی‌توان اسم آن را عیب گذاشت، پیدا کردن مناسب‌ترین ساعت برای تبلیغ است. اینکه چه ساعتی را انتخاب کنید که مخاطبان هدف شما آنلاین باشند و محتوای شما را ببینند. در عین حال این نکته مزیت تبلیغات ساعتی هم محسوب می‌شود. چون شما خودتان انتخاب می‌کنید که چه روزی و چه ساعتی تبلیغات انجام شود.

 

 

خرید ممبر (اعضا) تلگرام


خرید ممبر تلگرام از قدیمی‌ترین روش‌های افزایش اعضای کانال برای شماست. 

شاید نتوان اسم این روش را تبلیغات گذاشت، اما یکی از روش‌های متداول افزایش ممبر تلگرام است.




خرید ممبر تلگرام از چند روش امکان‌پذیر می باشد که به تفصیل آنها را بیان میکنیم:


افزایش ممبر کانال به روش پاپ آپ، که در این روش با استفاده از اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی افراد، به صورت خودکار برنامه‌ی تلگرام باز می‌گردد و از کاربر درخواست می‌شود در کانال شما عضو شود و زیاد مورد توصیه ما نمی باشد

افزایش ممبر کانال به روش اد اجباری، که در این روش برنامه‌نویسان تلگرام‌ را به صورتی برنامه‌ریزی کرده‌اند که قابلیت اد کردن اجباری مخاطبان را داشته باشند. اگر شما نیز از این تلگرام‌ها استفاده می‌کنید حتما تا به حال بدون اختیار به عضویت انواع کانال‌ها درآمده‌اید. در واقع شما به روش اد اجباری ممبر کانال‌ها می‌شوید.

افزایش ممبر فیک کانال تلگرام، که در این روش همانطور که از اسمش پیداست، ممبرها واقعی نیستند و صرفا عدد ممبرها را افزایش می‌دهند و برخی بازدید پست‌ها را نیز افزایش می‌دهند.

هزینه

هزینه خرید ممبر بستگی به روش این کار دارد. در هر کدام از روش‌ها هزینه‌ها متفات است. اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از روش افزایش ممبر فیک استفاده نکنید. چون در واقع شما نیاز به مخاطبان واقعی دارید و نه اعدادی که صرفا در بالای کانال نوشته می‌شود.


در آخر و در پایان باید اشاره کنیم که…

تلگرام هنوز هم یکی از کانال‌های بازاریابی عالی برای برند شماست. شما با تبلیغات تلگرام مشتری‌ها را به سمت خود جذب می‌کنید و منجر به افزایش فروش شما می‌شود.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
nima چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت 09:41 http://nimajamali343@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد