اینستاگرام مارکتینگ | آموزش بازاریابی با اینستاگرام

وب سایت در زمینه آموزش اینستاگرام و بازاریابی با اینستاگرام فعالیت دارد

اینستاگرام مارکتینگ | آموزش بازاریابی با اینستاگرام

وب سایت در زمینه آموزش اینستاگرام و بازاریابی با اینستاگرام فعالیت دارد

نحوه تغییر دادن آیکون اینستاگرام

چند روز پیش اینستاگرام تولد ده سالگیش را جشن گرفت و به همین مناسبت قابلیت‌های جدید برای کاربران ارائه کرد.

اولین سورپرایز اینستاگرام برای سال جدید، ارائه چندین آیکون جدید برای کاربران که هوم اسکرین خود را شخصی‌سازی کنند.


نحوه تغییر دادن آیکون اینستاگرام چگونه است؟


آیکون‌های نارنجی، زرد، سبز، بنفش، مشکی، سفید و حتی آیکون کلاسیک و قدیمی اینستاگرام را می‌توانید در هوم اسکرین گوشی خود استفاده کنید.

 

یکی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام نقشه استوری یا Story Map می باشد. 

استوری مپ یک نقشه مکانی و زمانی از تمام استوری‌هایی که در سه سال گذشته در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اید، در اختیار شما قرار خواهد داد. با این ویژگی می‌توانید خاطرات زیبای گذشته را مرور کنید.




نقشه استوری اینستاگرام

 

طبق مکان‌هایی که استوری گذاشته‌اید و بر اساس روزهای ماه استوری‌ها را می‌توانید مرور کنید که خیلی جالب است. اما این نکته را به ما یادآور می‌شود که اینستاگرام تمام فعالیت‌های ما را رصد و پیگیری می‌کند؛ حتی استوری‌هایی که به ظاهر قرار است ۲۴ ساعت بعد پاک شوند.

یکی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام که مربوط به بخش IGTV است؛ امکان خرید از طریق ویدیوهای IGTV است که یک آیکون به شکل کیف خرید به این ویدیوها اضافه شده‌است.


خرید در ویدیو IGTV


این می‌تواند انگیزه دیگری برای برندها و اینفلوئنسرها برای استفاده بیشتر از
IGTV باشد. اگرچه شاید برایتان جالب باشد که اینستاگرام همچنین اشاره کرده‌است که یک برگه خرید مشابه برای Reels نیز به زودی ارائه می‌شود.

تجارت الکترونیکی یکی از عناصر اصلی استراتژی رشد اینستاگرام است و همراه با افزودن فروشگاه‌ها، افزودن روش‌های بیشتر و ساده برای خرید محصولات، برای به حداکثر رساندن درآمد درآمد پلتفرم بسیار مهم است. اینستاگرام برچسب های خرید را در استوری در سال ۲۰۱۸ اضافه کرد.

یکی از قابلیت‌های اضافه شده به اینستاگرام، در رابطه با پیشگیری از قلدری در این پلتفرم است. در این قابلیت، کامنت‌هایی که مشابه کامنت‌های قبلی که شما گزارش کرده‌اید باشند، به صورت خودکار پنهان خواهند شد. اگر هم می‌خواهید تمام کامنت‌های پنهان شده را ببینید، گزینه “View Hidden Comments” را انتخاب کنید.



مخفی کردن کامنت توهین آمیز؟

چگونه است؟

 

اینستاگرام همچنین هنگامی که افراد به طور مکرر سعی در ارسال اظهارات توهین آمیز دارند، ویژگی هشدارهای تند خود را گسترش می‌دهد تا شامل یک هشدار اضافی شود.
اینستاگرام دارای ویژگی مجهز به هوش مصنوعی است که با دادن فرصتی برای تأمل و ایجاد تغییرات قبل از ارسال، به افراد اطلاع می دهد که چه موقع ممکن است نظرات آنها توهین آمیز تلقی شود.
اکنون این ویژگی بزهکاران تکراری را هدف قرار خواهد داد و این به آنها پیشنهاد می‌کند لحظه ای به عقب بروند و در مورد سخنان خود و عواقب احتمالی آن تأمل کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد